تیم والیبال بانک سرمایه با شکست قاطع 3 بر صفر تیم پیکان در دیدار برگشت فینال رقابت های لیگ برتر، فاتح این رقابت ها شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۹۰
بانک سرمایه قهرمان لیگ برتر والیبال شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، دور برگشت مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (یکشنبه) با دو دیدار در خانه والیبال تهران پیگیری شد.

تیم پیکان تهران در دور برگشت دیدار نهایی این مرحله میزبان بانک سرمایه بود و در سه ست متوالی مغلوب بانکی ها شد تا شاگردان پیمان اکبری به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر امسال اکتفا کنند.

بازیکنان بانک سرمایه در سه ست متوالی و با امتیازهای 33 بر 31، 25 بر 20 و 25 بر 18 برابر پیکان به پیروزی رسید تا در دومین حضور خود در لیگ برتر والیبال برای دومین بار عنوان قهرمانی را به دست آورد.

مرتضی اکرمی و وحید پورکاشیان داوران اول و دوم این دیدار بودند که بیش از یک هزار و 500 تماشاگر داشت. همچنین محمد حسین شفقی و یونس حسن زاده بر آخرین دیدار لیگ برتر والیبال سال 95 نظارت داشتند.

بانک سرمایه در مسیر قهرمانی و در دور مقدماتی با 20 برد و 55 امتیاز صدرنشین شد. در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف شهرداری تبریز شد در دو دیدار متوالی شد.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در مرحله نیمه نهایی نیز سایپا را در دو دیدار متوالی شکست دادند و به دیدار نهایی لیگ برتر راه یافتند.

تیم والیبال پیکان تهران که با 12 دوره قهرمانی، چهار عنوان نایب قهرمانی و سه مدال برنز پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر سال جاری مردان ایران تا قبل از نایب قهرمانی امروز بودند، در دور مقدماتی با 18 برد و 53 امتیاز رتبه دوم جدول را به دست آورد.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان تهران در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف خاتم اردکان در دو مسابقه متوالی شدند و در مرحله نیمه نهایی در مجموع سه دیدار، دو بر یک شهرداری ارومیه را از پیش رو برداشتند تا فینالیست شوند.

تیم بانک سرمایه قهرمان دوره گذشته این رقابت ها است که در نخستین حضور خود به عنوان قهرمانی دست یافت و در باشگاه های آسیا نیز قهرمان شد تا نماینده آسیا در جام باشگاه های جهان در سال 2017 باشد.

در نخستین مسابقه امروز که برای کسب عنوان سومی لیگ برتر برگزار شد، تیم های سایپا تهران و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان عباس برقی سرمربی در تیم شهرداری ارومیه سه بر دو به پیروزی رسیدند تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این مرحله فاتح میدان باشند و عنوان سومی لیگ برتر مردان را از آن خود کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها