علیرضا خجسته نماینده وزن 66- کیلوگرم جودو کشورمان در دومین دیدار خود باید به مصاف نماینده غاصب رژیم صهیونسیتی می‌رفت، اما وی نماینده این رژیم را به رسمیت نشناخت و حاضر به مبارزه کردن نشد.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۸۳
خجسته با نماینده غاصب رژیم اشغالگر مبارزه نکرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، مسابقات جایزه بزرگ باکو در حالی از امروز جمعه با حضور 183 جودوکار از 31 کشور به میزبانی جمهوری آذربایجان آغاز می شود که تیم ملی کشورمان با 10 جودوکار در پنج وزن در این رقابت ها حضور پیدا کرده اند.

در ادامه این رقابت‌ها، علیرضا خجسته دومین نماینده کشورمان در این وزن در گروه C ابتدا "ووگار شیرنلی" از آذربایجان را شکست داد. خجسته در دومین مبارزه خود و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس به میدان نرفت و به دور بازنده ها رفت.

امروز جمعه در نخستین مبارزه ابوالفضل محمودی نماینده وزن 60- کیلوگرم در گروه D دور نخست به مصاف" یانیس لاو چرچیف" نماینده بلغارستان رفت و ظرف ٣٣ ثانیه ایپون شد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

در ادامه رقابت‌های نخستین روز از این مسابقات در وزن 66- کیلوگرم قاسم نوری زاده در گروه B به مصاف "توموفومی" از ژاپن رفت و در سه دقیقه ایپون شد و او نیز از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در ترکیب تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات در اوزان 100- و 100+ کیلوگرم نماینده ای نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها