به نظر می رسید حاشیه های تکل تاریخی ایمان مبعلی روی پای علی دایی و ماجراهای پس از آن با پیوستن مبعلی به نفت و شاگرد علی دایی شدن از بین رفته باشد اما گویا این چنین نیست.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۰۶
خشم دوباره علی دایی از ایمان مبعلی / در کار من دخالت نکن!

به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی در دیدار نفت با پرسپولیس شاهد شکست دو بر صفر تیمش مقابل سرخپوشان بود. او در این مسابقه ایمان مبعلی را تعویض کرد تا مبعلی هم در گفت و گویی تاکید کند که نمی داند به چه دلیل دایی او را تعویض کرده است. اما علی دایی که از عملکرد مبعلی در برابر نفت رضایت نداشت به او گفته در کار من دخالت نکن و سعی کن چنین چیزی دیگر تکرار نشود!

هر چند فعلا اوضاع آرام به نظر می رسد اما ایمان مبعلی دوباره خاطرات تلخش با علی دایی را زنده کرده و گویا در صورت جدایی از نفت مصاحبه ای علیه او انجام خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
۰
۰
احسنت.سرمربی
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
۰
۰
رسول ق:علی دایی با همه مشكل داره.اصلا شما یه نفر نشون بده كه دایی باهاش سرشاخ نشده باشه.مبعلی یه بازیكن آروم و با اخلاق هستش.دایی خیلی كینه ای هست.آدم باید یه كم هم توی خلوت خودش به بدیهای خودش فكر كنه و اصلاح بشه.
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
1 - شما هروقت به حدواندازه علی دایی رسیدی و تونستی بهتر از اون باشی در مورد علی دایی نظربده
2 - ازكجا به این نتیجه رسیدی كه خیلی كینه ایه
3 - مگه مربی حق نداره بازیكن تعویض كنه و نباید بازیكن تمكین كنه؟
یه توصیه مهم : چون رد وقبول همه در پرده غیب است ........ زینهار كسی را مكنی عیب كه عیب است
تو خلوت خودت یه كم به خودت وحرفات فكر كن
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
۰
۰
دایی باهمه حتی خبرنگارها سرجنگ دارد.تعصب كوركورانه نگیرید؟ازكدام حدسخن میگین میتونم بپرسم مابابازیگری ویاكاپیتانی ویاحتی مربیگری این آقامادرآسیایاجهان به كدوم مقام قهرمانی یابه چه افتخاری رسیدیم؟

نیازمندی ها