سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال جوانانی دارد که تشنه و گرسنه یادگیری هستند و هر روز به تجربیات آنها افزوده می شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۳۰
منصوریان: به این استقلال امیدوارم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان در حاشیه آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از مسابقه دوم این تیم در لیگ قهرمانان اظهار داشت: در بازی با الاهلی جوانان ما برای اولین بار تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده بودند و باید بگویم جریان بازی خیلی خوب پیش می رفت و بچه ها به شکلی بسیار جزئی در شرح وظایف خود دچار اشتباه شدند که در طول هفته آن ها را متوجه اشتباهات کردیم.

وی افزود: خوشبختانه در طول هفته بازیکنان با انگیزه کار کردند و به خصوص در 48 ساعت آینده از نحوه تمرین بازیکنان خیلی راضی بودیم. آنها در مسائل تاکتیکی گوش به فرمان هستند و به نوعی تیم ما جوان است و هر روز به آنها همه چیز را گوشزد می کنیم.

منصوریان ادامه داد :تمام سعی و تلاش کادر فنی بر این است تا جوانان را با تجربه کند و در بازی دوم لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب پیروزی هستیم.

منصوریان با اشاره به مطالب برخی از رسانه‌ها که التعاون عربستان تیمی ضعیف است، عنوان کرد: این حرف اصلا درست نیست، التعاون اگر تیم ضعیفی بود نمی‌توانست سومین نماینده لیگ عربستان در لیگ قهرمانان آسیا شود.

سرمربی استقلال ادامه داد: دیدارها خیلی به هم نزدیک است و هر تیمی که بهتر کار کند می‌تواند برنده بازی شود، التعاون تیم سرحال و خوبی است و خط حمله قوی ای دارد و از طرفی خط دفاعی آسیب پذیری دارد که ما بر روی خط دفاعی این تیم کار کرده ایم به همین علت به استقلال بسیار امیدوارم.

منصوریان بیان کرد: امیدوارم مسیر جام باشگاه‌های آسیا را هم مثل لیگ پله به پله با موفقیت و پیشرفت طی کنیم و باید در این راه زیرک باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در روند جریان بازی فوق العاده خوب بودند و فقط روی شرح وظایف کمی دچار مشکل شده بودند. در هفته جاری سعی کردیم بازیکنان را با چند جلسه تئوری و چند جلسه حین تمرین متوجه کنیم و تنها نقطه امیدواری ما این است که جوانانی داریم هر روز تشنه و گرسنه یادگیری هستند.

منصوریان درباره اهمیت این بازی گفت: خیلی دوست داشتیم بازی خانگی مان در خانه برگزار شود چون به یاری 120 هزار تماشاگر استقلالی به راحتی حریف هر تیم عربی می شویم. آنها یار دوازدهم ما به معنای واقعی بودند اما وقتی در کشور ثالث به میدان رفتیم، چشم امیدمان بعد از خدا به هوادارانی است که در عمان حضور دارند. سه امتیاز حیاتی در این مسابقه در انتظار دو تیم است و باید خیلی مراقب و زیرک باشیم.

سرمربی استقلال در رابطه با شرایط زمین تمرین استقلال و میزان رضایت خود از این زمین اظهار داشت: این قدر زمین های اینجا خوب است و از این که باید برگردیم به ایران و در کمپ قبلی بازی کنیم نگران هستم. فکر کنم در بازگشت به ایران تمام تمریناتمان را در کمپ انجام دهیم. معتقدم این تفکر به سیستم تمرینی خودمان برگردد، وقتی از یک سمت زمین تمرین مان نگاه می کنیم آن طرف زمین مشخص است، هر تیمی برای تمرین و مسابقه نیاز به این زمین ها دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها