دو اوکراینی پرسپولیس با خاطره‌ای بسیار بد تهران را ترک کردند و به کشورشان بازگشتند.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۰۲
روزهای تلخ 2 اوکراینی در تهران/ بی محلی و بی توجهی پرسپولیسی‌ها دل آنها را شکست

به گزارش جام جم آنلاین ، در هفته‌ای که گذشت یانسکی و پریموف دو اوکراینی باشگاه پرسپولیس دیپورت شدند و به کشورشان برگشتند. برانکو ایوانکوویچ بارها اظهار داشته بود که نیازی به این دو بازیکن ندارد. در هر حال این دو اوکراینی تهران را ترک کردند و به کشورشان بازگشتند. اما آنها با دلی شکسته از ایران رفتند چرا که در ایران با شرایط بسیار سختی زندگی کردند و البته بی مهری بسیاری هم دیدند.

یکی از اطرافیان این دو اوکراینی گفته که پریموف و یانسکی در تهران با بی مهری های متعددی روبرو بودند چرا که مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به این دو اوکراینی به شدت بی محلی می کردند و حتی ابتدایی ترین خواسته های آنها با محلی روبرو بود. حتی غذای این دو بازیکن تامین نمی شد و آنها اکثر اوقات با ساندویچ خود را سیر می کردند.

اگر این مسائل درست باشد، باید کمی هم به اوکراینی‌ها حق داد زیرا به خاطر سود دیگران، آنها روزهای تلخی را در فوتبال ایران سپری کردند. هر چند فوتبالیست‌های خوبی هم نبودند و شاید اشتباهی وارد این رشته ورزشی شده بودند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
۰
۰
آخی.....دلم سوخت......خوبه كه كارتن خواب و معتاد نشدند و زود برگشتند خونه شون!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
۰
۰
تمام دلیل این بی مهری ها برنامه نود فردوسی پور بود كه درباره آنها انقدر حاشیه سازی كرد تا مسولان پرسپولیس آنها را رد كردند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
۰
۰
تشكر و سپاس از شما كه نظرات مردم را چاپ میكنید

نیازمندی ها