استقلال خوزستان فاصله بردهای ایران و عربستان را در عرصه باشگاهی به 5 افزایش داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۴۷
فاصله بردهای ایران مقابل عربستان به 5 رسید

به گزارش جام جم آنلاین از ورزش سه، هرچند حریف استقلال خوزستان یک تیم ضعیف عربستانی است و حتی می توان گفت ضعیف ترین تیم عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در سالهای برگزاری این مسابقات است اما فراموش نکنیم که رتبه جدول همه معیار ومصداق قدرت تیم ها نیست.

استقلال خوزستان که حریف عربستانی را برده است، بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ پارسال عوامل قدرتمندی مانند موسی کولی بالی،فرناندو خسوس ورحیم زهیوی را از دست داد ودر جدول لیگ ایران هم در میانه جدول است و تا صدر جدول 21 امتیاز عقب است ضمن این که تیم هایی از ایران حتی در هنگام ضعف خود، برابر تیم های عربستانی برنده شده اند.

از آن جمله می توان به سایپا اشاره کرد که در سال 1995 در آستانه سقوط به دسته پایین تر بود ودر نهایت هم سقوط کرد اما در آسیا به نیمه نهایی رسید یا پرسپولیس سال 90 با وجود کسب عنوان دوازدهم لیگ برابر تیم های حریفش مثل الهلال، الغرافه و الشباب امارات با قدرت برنده شد.

حالا از تساوی ها که بگذریم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، ایرانی ها 35 بار عربستانی ها را برده و عربستانی ها 30 بار برنده شده اند. امیدواریم پرسپولیس فردا این فاصله را به 6 برد افزایش دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
انشاالله

نیازمندی ها