تیم های استقلال و پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند. پیکانی ها در این دیدار از دقیقه یازدهم 10 نفره شدند.
کد خبر: ۹۹۵۰۲۵
استقلال 3 – پیکان 2 ؛ خوش رکابی خودروسازان برای آبی ها / علیمنصور مچ مجید کامپیوتر را خواباند

به گزارش جام جم آنلاین ، دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند اندکه استقلال با 28 امتیاز چهارم است و پیکان با 26 امتیاز ششم.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، سید مجید حسینی، رابسون جانواریو، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، امید ابراهیمی، بهنام برزای، مجتبی حقدوست(61- فرشید اسماعیلی)، کاوه رضایی و علی قربانی(82 - میعاد یزدانی) - سرمربی: علیرضا منصوریان


ترکیب پیکان:

رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، علی حمودی، هاراپتیان ( 77 - مهدی شیری)، ماهان رحمانی( 14-مهران موسوی)، محمدصادق بارانی، سیامک نعمتی،ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان، گادوین منشا - سرمربی: مجید جلالی

هفته نوزدهم لیگ برتر/ ساعت: 16:45
ورزشگاه آزادی/ تعداد تماشاگر:

داور: موعود بنیادی فر، کمک ها: سعید علی نژادیان- فرهاد مروجی

اخطار: مرتضی آقاخان(35)، سیامک نعمتی( 90) از پیکان و سیدمجید حسینی (85) از استقلال

گل ها: امید ابراهیمی (دقیقه 12) و امید نورافکن( دقیقه 59)، علی قربانی( 80) برای استقلال - سیامک نعمتی (دقیقه 20) برای پیکان

گزارش مسابقه:

پیش از آغاز مسابقه هواداران استقلال دو بازیکن را بیش از بقیه تشویق کردند، مهدی رحمتی و برزای. البته امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال هم مورد تشویق گرفت. او اکنون در پیکان بازی می کند. صادقی پیش از آغاز مسابقه به سمت نیمکت استقلال رفت. تماشاگران پیش از شروع بازی به شدت نسبت به لباس قرمز پیکانی ها که با آن بدن های خود را گرم می کردند اعتراض کردند.

نخستین صحنه حساس این مسابقه در دقیقه چهارم رقم خورد. اوت زکی پور می توانست موقعیت خوبی برای کاوه رضایی جهت گلزنی ایجاد کند اما توپ به موقع به او نرسید.

در دقیقه یازدهم قربانی درپشت محوطه جریمه پیکان تعادل خود را از دست داد. در واقع تکل سیاوش یزدانی مقدم باعث زمین خوردن قربانی شد. او که مصدوم هم شد با کارت قرمز بنیادی فر داور این دیدار مواجه شد. بعد از اخراج سیاوش یزدانی هوادران استقلال به شدت داور را تشویق کردند.

گل..... در دقیقه دوازدهم امید ابراهیمی موفق به زدن گل نخست استقلال در این مسابقه و گل سوم خود در این فصل شد. ضربه کاشته او به زیبایی وارد دروازه رحمان احمدی دروازه بان پیکان شد.

گل..... در دقیقه بیستم گل پیکانی ها ورزشگاه آزادی را خاموش کرد. گل زیبای سیامک نعمتی بازی را به تساوی کشاند.سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه استقلال ضربه ای را به سمت دروازه استقلال زد که این ضربه به قعر دروازه مهدی رحمتی رفت. کار خاصی از رحمتی در برابر این ضربه برنمی آمد. به این ترتیب در دقیقه بیستم کار به تساوی کشید. بیست دقیقه و دو گل زیبا. یکی از سوی امید ابراهیمی و یکی هم از سوی سیامک نعمتی. پیکان 10 نفره خیلی زود نتیجه را به تساوی کشاند.

در دقیقه بیست و دوم تماشاگران استقلال در اقدامی هماهنگ مرحوم منصور پورحیدری را تشویق کردند.

در دقیقه 25 استقلال می توانست به گل دوم برسد. سانتر وریا غفوری اما روی پای برزای ننشست و با اختلاف بیرون رفت.

سه دقیقه بعد از هم وریا غفوری یک موقعیت خطرناک ایجاد کرد. ضربه وریا غفوری با برخورد به مدافعان پیکان تغییر جهت داد اما با خوش شانسی رحمان احمدی توپ وارد دروازه نشد.

در دقیقه 37 امیرحسین صادقی می توانست به تیم سابق خود گل بزند اما ضربه آهسته او را مهدی رحمتی مهار کرد.

در دقیقه 42 ضربه منشا با اشتباه زکی پور در دفع توپ همراه شد و توپ با با اختلاف کم به بیرون رفت.

در دقیقه 45 نیز ضربه برزای در موقعیت عالی با عکس العمل دیدنی رحمان احمدی به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه نخست تماشاگران استقلالی علیه افتخاری مدیرعامل این باشگاه شعار دادند. البته این تماشاگران مهدی رحمتی را هم تشویق کردند.

نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سه دقیقه پس از آغاز نیمه نخست موقعیت خوبی برای استقلالی ها برای زدن گل برتری به وجود آمد. سانتر فوق العاده زکی پور در موقعیت عالی به قربانی رسید اما 2 بار ضربه او را رحمان احمدی با عکس العمل مناسب دفع کرد.

گل ..... در دقیقه 59 امید نورافکن گل دوم استقلال را زد. باز هم یک گل زیبای دیگر. انگار این مسابقه جایی برای به ثمر رسیدن گل های زیبا است. او نیز از پشت محوطه جریمه ضربه ای تمام کننده و زیبا زد که وارد دروازه رحمان احمدی شد.

در دقیقه 64 ضربه ایستگاهی آقاخان در دستان مهدی رحمتی قرار گرفت.

در دقیقه 73 قربانی در موقعیت تک به تک با رحمان احمدی قرار گرفت اما سنگربان پیکان این موقعیت را مهار کرد.

گل.... در دقیقه 80 علی قربانی در پی پاس های مکرر هم تیمی هایش گل سوم استقلال را به ثمر رساند. او پس از این گل پیراهن منقش به یکی از شهدای حرم را نشان داد.

گل.... در فاصله سه دقیقه مانده به این مسابقه پیکانی ها صاحب ضربه پنالتی شدند. فرار مرتضی آقاخان و خطای حسینی باعث شد داور به نفع پیکان خطای پنالتی اعلام کند.مرتضی آقاخان ضربه پنالتی را در خلاف جهت حرکت مهدی رحمتی وارد دروازه استقلال تا نتیجه مسابقه سه بر دو شود.

این مسابقه در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود استقلال به پایان رسید. استقلال با این پیروزی 31 امتیازی شد و کماکان در رتبه چهارم جدول است.

پیکان نیز 26 امتیازی باقی ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها