استقلالی ها کانون اخبار مهمی هستند. فردا آنها با نفت دیدار دارند.
کد خبر: ۹۸۸۸۷۲
سه خبر از استقلال / از آمدن آندو تا نیمکت نشینی رحمتی

به گزارش جام جم آنلاین ، فردا تیم های استقلال و نفت با هم مسابقه دارند اما در همین اخبار رسیده از اردوی استقلال حکایت از این دارد که همچنان سید حسین حسینی دروازه بان مورد تایید منصوریان برای حضور درون دروازه آبی پوشان است و رحمتی مثل نقش جهان باید نیمکت نشینی را در تیم استقلال تجربه کند.

بازگشت خسرو به ترکیب

شواهد نشان می دهد خسرو حیدری بازیکن با تجربه و ملی پوش سابق تیم استقلال که مدت ها است جایگاه خود را در ترکیب ثابت آبی پوشان نیز از دست داده است، حالا بین 11 بازیکن ثابت استقلال قرار خواهد گرفت.

البته حضور خسرو حیدری در ترکیب ثابت استقلال یک ویژگی دیگر هم برای این بازیکن دارد و آن هم این است که با توجه به غیبت مهدی رحمتی در ترکیب اصلی، حیدری با بستن بازوبند کاپیتانی پیشاپیش سایر استقلالی ها وارد زمین خواهد شد.

صدای پای آندو

مشکل اصلی حال حاضر تیموریان برای استقلالی شدن قرارداد او با ماشین سازی است .تمایل زیاد آندو برای بازگشت به استقلال باعث نرمش ماشین سازها به صدور رضایت نامه او شده است .

تبریزی ها که مخالفت جدی خود را نسبت به صدور رضایت نامه تیموریان اعلام کرده بودند بعد از این که دیدند آندو برای حضور در استقلال ابراز تمایل می کند، کمی نسبت به ماندن او دو دل شده اند تا جایی که شنیده می شود به احتمال زیاد امروز رضایت نامه آندو برای حضور در استقلال صادر می شود .

در صورتی که مشکل خاصی نباشد و ماشین سازها هم از تصمیم خود برنگردند رضایت نامه تیموریان با بخشش بخشی از طلبش صادر می شود تا این بازیکن به استقلال برگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها