بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی، پس از ناکامی‌های سریالی تکواندو، از سمت خود استعفا کرد این در حالی است که پیش از او هم دبیر فدراسیون از سمت خود استعفا کرده بود.
کد خبر: ۹۷۸۴۳۶
روزهای پراتفاق تکواندو / هم مقانلو استعفا کرد هم ذوالقدر

به گزارش جام جم آنلاین ، پس از ناکامی تکواندو در المپیک ریو، تکواندو بار دیگر با حضور در مسابقات جایزه بزرگ و جام جهانی باکو ناکامی های دیگری رقم زد، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی که شاید بخش کوچکی از این ناکامی‌ها برعهده او است، از مسئولیت خود در تیم ملی تکواندو استعفا داد.

هنوز مشخص نیست که چرا پس از پایان المپیک ریو مهدی بی باک و مهرداد یوسفی با تیم ملی تکواندو قطع همکاری کردند و در واقع قربانی شکست المپیک شدند. البته پس از پایان ناکامی دیگری که در مسابقات جایزه بزرگ و جام جهانی برای تکواندو رقم خورد، غلامحسن ذوالقدری رئیس سازمان‌ تیم‌های ملی هم از مسئولیت خود کنار رفت و در واقع در یک حرکت صوری استعفا داد.

حالا جامعه بزرگ تکواندو در انتظار تصمیمات مسئولان وزارت ورزش و جوانان هستند، چرا که همه قهرمانان و پیشکسوتان این رشته معتقدند که عدم مدیریت رئیس فدراسیون تکواندو در چند سال گذشته باعث شده که حال این روزها تکواندو در تمام رویداد‌ها ناکام باشد. خواسته همه خانواده بزرگ تکواندو برکناری رئیس فدراسیون است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
۰
۰
مثال خوبی از برتری شایسته سالاری بر نظام مدیران نالایق در ماجرای مهماندوست و تكواندو به چشم میخورد ....

نیازمندی ها