ادامه ناکامی های تکواندو این بار در باکو

تکواندوی ایران از جام جهانی حذف شد

تیم ملی تکواندوی کشورمان با شکست برابر ترکیه از جام جهانی تکواندو حذف شد تا تکواندو ایران که در ریو ٢٠١٦ شکست تلخی متحمل شده بود، همچنان روی نوار ناکامی حرکت کند.
کد خبر: ۹۷۸۱۴۸
تکواندوی ایران از جام جهانی حذف شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در ادامه بیستمین دوره رقابت های جام جهانی تکواندو که با حضور هفت تیم برتر دنیا به میزبانی باکو در ورزشگاه «سرحدچی» جریان دارد، تیم ملی کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی نتیجه را ۳۱ بر ۱۹ به ترکیه واگذار کرد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

تیم ملی کشورمان ابتدا ١٥ بر ١٦ روسیه را شکست داد و سپس ٢٥ بر ١٣ نتیجه را به کره جنوبی واگذار کرد و در مجموع با سه امتیاز از دور رقابت ها حذف شد.

فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی زواره، سعید رجبی، سیاوش فخرایی و مهدی جلالی در این رقابتها به میدان رفت.

تیم ملی تکواندوی مردان ایران دو دوره قبلی این مسابقات را با عنوان دوم و سوم به پایان برده بود.

این رقابتها عصر فردا سه شنبه با شناخت تیم ها و نفرات برتر به پایان می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
۰
۰
رضا مهماندوست برای چهارمین بار بهترین سرمربی تكواندوی جهان شد.
مسئولین باید فكری به حال خود بكنند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۰
۰
جناب آقای پولادگر. لطفاً بی خیال فدراسیون بشین. دیگه سفرهای متعدد خارجی تون رو رفتین و اونقدری كه باید پولا رو گرفتین. دیگه وقت سیر شدنه. بس كنید. دست از سر این ورزش بردارید. خواهش می كنم زحمت رو كم كنید و تو اوج!!! با این رشته خداحافظی كنید. كسی ادبیات شما رو در مورد آقای مهماندوست در زمان برگزاری المپیك فراموش نكرده. امثال شما هر چه كمتر، بهتر. لطفاً محترمانه برید سراغ زندگی تون. لطفاً ...
رسول تولایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
۰
۰
همیشه همین بوده . تا بوده همین بوده . فدراسیون تكواندو از قبل زحمات امثالی مثل رضامهماندوست و تكواندكارانی كه در اردوهای دراز مدت بودند اسم ورسمی برای خودش بپا كرد . اما معمار تكواندوی ایران الان باید در كشور دیگری نشان لیاقت بگیره . تاسف باره .

نیازمندی ها