فاجعه سقوط هواپیمایی در کلمبیا و کشته شدن 77 مسافر آن که یک تیم فوتبال برزیلی به نام چاپه کوئنسه هم در میان این کشته شدگان بودند هنوز هم سرخط اخبار اصلی بسیاری از خبرگزاری هاست.
کد خبر: ۹۷۴۰۶۸
بازیکنانی که می خواهند برای چاپه کوئنسه مجانی بازی کنند

به گزارش جام جم آنلاین، این تیم فوتبال برای حضور در فینال سوداآمریکانا عازم بود که این حادثه رخ داد. در پی این حادثه تمامی بازیکنان این تیم به غیر از یک دروازه بان و مدافع جان باختند.

پس از سقوط هواپیمای حامل تیم فوتبال چاپه کوئنسه برزیل در کلمبیا، دوستدارن فوتبال، باشگاه ها و بازیکنان هر یک به نوعی ابراز همدردی کردند. فدراسیون برزیل اعلام کرد هر باشگاه یک بازیکن خود را رایگان در اختیار این تیم قرار می دهد و این تیم در هر رتبه ای که باشد، تا سه سال به دسته پایین‌تر سقوط نخواهد کرد.

علاوه بر این حمایت ها و کمک های مالی، خبرهایی در مورد حضور رونالدینیو و خوان رومن ریکلمه در این باشگاه به گوش می‌رسد. به نوشته برخی از روزنامه های برزیلی و آرژانتینی، این دو بازیکن آماده بازگشت به میادین فوتبال هستند. روزنامه آسول و اورو آرژانتینی نوشت: ریکلمه برای 6 ماه برای این تیم بدون دریافت پول بازی خواهد کرد.

چند روز پیش از سانحه هوایی کلمبیا، ریکلمه در برنامه ای اعلام کرده بود برادرش خواهان بازگشتش به میادین فوتبال است. به نظر می رسد رونالدینیو نیز هافبک پیشین تیم ملی آرژانتین را همراهی و برای 6 ماه در این تیم برزیلی بازی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها