بی مهری شدید کنفدراسیون فوتبال آسیا به فوتبال ایران باعث شد تا ایران حضور در مراسم انتخاب برترین های فوتبال آسیا را تحریم کند.
کد خبر: ۹۷۴۰۶۵
دایی قبول نکرد، مهدوی کیا قبول کرد / مهدی به مراسم تحریم شده مشروعیت بخشید!

به گزارش جام جم آنلاین ، بی مهری شدید AFC به فوتبال ایران باعث شد تا نام هیچ ایرانی در میان برترین ها قرار نداشته باشد(به غیر از فوتسال ) تا این مراسم از سوی کلیه مسئولان فوتبال ایران و اسطوره فوتبال ایران یعنی علی دایی تحریم شود. علی دایی با اینکه به عنوان آقای گل جهان و برنده اسبق جایزه مرد سال فوتبال آسیا به این مراسم دعوت داشت اما به دلیل حضور نداشتن ایرانی ها در جمع کاندیداهای بخش های مختلف حاضر نشد به ابوظبی برود این در حالی است که مهدی مهدوی کیا به عنوان سفیر فوتبال پایه آسیا راهی ابوظبی شد تا در این مراسم شرکت کند، موضوعی که باعث اعتراض های مجازی به این بازیکن سابق تیم ملی شده است. بسیاری بر این باورند در حالی که علی دایی در اعتراض به نبودن ایرانی در فهرست کاندیداهای برترین ها از جمله سردار آزمون به ابوظبی نرفت حضور مهدوی کیا در این مراسم مشروعیت بخشی به این مراسم بود....

به هر حال مهدی پس از شرکت در این مراسم این پست زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد. به هر حال نظر شما چیست؟ مهدوی کیا نباید به این مراسم می رفت یا رفتنش کار درستی بود؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
طاهره
-
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
۰
۰
كنفدراسیون آسیا هیچ وقت بازیكنی كه خارج از آسیا بازی كنه رو به عنوان كاندید بهترین بازیكن انتخاب نمیكنه این همیشه بوده.ما هم كه بازیكنی كه تو آسیا بازی كنه و شایسته جایزه باشه نداریم دیگه جای اعتراض نداره كه!!
شعبون بامخ
-
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
۰
۰
درود بر تعصب دایی.

نیازمندی ها