هفته نهم لیگ برتر والیبال در شرایطی به پایان رسید که تیم بانک سرمایه همچنان صدرنشین است و پیکان در رده دوم قرار دارد.
کد خبر: ۹۷۴۰۵۹
هفته نهم لیگ برتر والیبال / لیگ برتر؛ کوره حوادث ! +جدول رده بندی

به گزارش جام جم آنلاین ، هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران با دو پیروزی شگرف همراه بود پارسه در یک بازی شجاعانه سه بر یک تیم بالای جدولی سایپا را برد و خالق نتیجه ای بزرگ شد، در این مسابقه اگر سنگ هم وارد زمین پارسه جوان فرود می آمد جمع می شد. عزم راسخی در جمع یاران دکتر نفر زاده موج می زد، سرویس های پتک آسای جواد حسین آبادی، آبشار های بی مهار رضا عابدین و رامین خانی مکمل تلاش های ستودنی مردان جوان پارسه بود ،تیمی که موفق شد سایپای چند پله بالاتر جدول را شکست بدهد شایسته کسب عنوان تیم هفته است.

تیم بی ستاره خاتم اردکان هم در خانه شهرداری تبریز سه بر یک برنده شد، در این بازی تبریزی های پارسال شهرداری انتقام سختی از میزبان گرفتند. محمد رضی،محمد رضا اصفی و میر بابک موسوی دلیل اصلی پیروزی مردان حاشیه کویر بودند اگر چه اردکانی ها هفته هاست که از ضربات کوبنده بابک امیری سود می برند.

در ساری جایی که 2000 تماشاگر پشت درب سالن سید رسول حسینی حسرت به دل مانده بودند... تیم پر ستاره بانک سر مایه مرد تا برد ،بازی سر کش ساسان دژارا،ادریس دانشور و...روز سختی را برای سر مایه رقم زده بود اما ست پنجم بار دیگر سیمای واقعی مردان سرمایه رو شد و موتور شهرام محمودی روشن شد تا ستارگان بانک با دو امتیاز از قلعه عقاب ها باز گردند،در اراک جایی که بازیکنانش مدعی اند صد تا تک تومانی نگرفته اند تیم جوان کاله بی نظیر عمل کرد و سوای جواد کریمی،امیر حسین اسفند که همیشه خوب هستند سعید آقاجانی و اسماعیل مسافر دو فوق ستاره بودند. اما در ورامین یک ارومی علیه شهرداری ارومیه قد علم کرد ،بهرام فرید و محمد محمد کاظم و حسام بخششی و..در یک بازی طوفانی سه گیمه بر شهر داری ارومیه چیره شدند تا کم کم تراویکا های معروف جهان والیبال چمدان های احتیاط را ببندند و سر انجام پیکان که برای غلبه بر هاوش تیم جوان گنبدی کار آسانی داشت و به اتفاق بانک سرمایه در صدر جدول جو لان بدهند!

نتایج کامل بازی های هفته نهم به شرح زیر است:
پیکان تهران 3 – هاوش گنبد صفر
صالحین ورامین 3 – شهرداری ارومیه صفر
عمران ساری 2 – بانک سرمایه 3
شهرداری اراک صفر – کاله مازندران 3
شهرداری تبریز یک – خاتم اردکان 3
سایپا تهران یک – پارسه تهران 3

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها