سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که سهم کاوه رضایی از فوتبال بیشتر است و وی می‌تواند به تیم ملی برسد، گفت: برای چیدمان ترکیب تیم توجهی به نام‌ها نداریم.
کد خبر: ۹۷۳۶۲۴
نظر منصوریان درباره کاوه رضایی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، علیرضا منصوریان چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال اظهار داشت: فردا با توجه به تجارب بازی قبل با صبای قم به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و امیدواریم بتوانیم در این بازی حداکثر امتیاز بازی را به پایان ببریم.

وی افزود: بعد از بازی با صبا رویکرد تاکتیکی جدیدی داشتیم و برای ما بازی با صبا با دفاع خطی ۵ نفره تجربه جدیدی بود و گروه فنی ما سعی بر این داشته که به دنبال راهکار مقابله با دفاع لایه‌ای باشیم.

سرمربی استقلال در مورد عملکرد کاوه رضایی در این تیم گفت: ما از کاوه رضایی رضایت داریم و رضایی از نظر تاکتیکی خوب بوده و اگر او در این مدت ۲ یا ۳ گل رده بود امروز در لیست تیم ملی بود و اگر روند رو به رشد وی در زمینه گلزنی هم مثل دوندگی و تلاش وی باشد سهم فوتبال وی بالاتر خواهد بود و به تیم ملی خواهد رفت.

منصوریان بیان داشت: تصمیم کادر فنی این است که ۱۸ نفر بازیکن آماده در لیست تیم باشد و چیزی که ما در طول هفته می‌بینیم سبب می‌شود بهترین بازیکنان حاضر در تمرین در فهرست بازی باشند به طوری که امروز میلاد یزدانی و میلاد زکی پور در فهرست تیم ما هستند و توجهی به نام‌ها نداریم.

وی درباره غیبت فرشید اسماعیلی در این مسابقه عنوان کرد: در یک صحنه از تمرین پیش از مسابقه، فرشید اسماعیلی بیش از اندازه برای گرفتن توپ تلاش کرد و آسیب دید و ما نیز با کادر پزشکی هماهنگ هستیم و نظر کادر فنی این بود که اسماعیلی استراحت کند.

فردا قطعاً استقبال زیادی می‌شود. ما قم را دوست داریم. دوست دارم همیشه این مشهد و قم در لیگ برتر سهمیه داشته باشند. خود را میهمان حضرت معصومه می دانیم. با تمام احترام به مردم قم نگاه می‌کنیم و امیدوارم مردم قم فردا به ورزشگاه بیایند. یکی از شهرهایی که زمین خوبی دارد قم است.

منصوریان گفت: من فضای سخت تر از صبا را با نفت تهران تجربه کردم. زمانی با نفت اگر ۶ امتیاز می‌گرفتیم قهرمان می‌شدیم. ما سال گذشته با نفت روزهای دشواری داشتیم اما این شرایط سخت را گذراندیم. صبا این توانایی را دارد که سهمیه قم را حداقل در لیگ حفظ کند. صبا درچند سال اخیر بیشترین تحمل ناهمواری‌ها را داشته است اما امیدوارم در لیگ برتر بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها