امیر علی اکبری پس از اینکه به دلیل دوپینگ برای همیشه از کشتی خداحافظی کرد اکنون به سوژه و خبر اصلی برخی از سایت های ورزشی و رزمی خارجی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۷۱۶۳۴
امیر علی‌اکبری؛ از تشک کشتی تا قفس مرگ! / همه چیز فدای جایزه میلیون دلاری

به گزارش جام جم آنلاین ، او که دیگر در کشتی جایی برای خودش نمی دید و حتی مدال هایش را به دلیل اتهام دوپینگ از دست داد حالا «قفس مرگ» را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کرده است.

اگر او دوپینگی لقب نمی گرفت شاید در ادامه کشتی فرنگی خود صاحب موفقیت های جدیدی می شد اما متاسفانه این چنین نشد تا یکی از بزرگ ترین سرمایه های کشتی فرنگی از دست برود.

وقتی او از کشتی برای همیشه محروم شد به جای اینکه همانند بسیاری دیگر از ورزشکاران در شهر خود دست فروشی کند یک راه بسیار خطرناک انتخاب کرد؛ انتخاب رشته MMA....!

حالا MMA چیست؟ این خلاصه عبارت Mixed Martial Arts fights است یعنی مبارزات هنرهای رزمی تلفیقی...

امیرعلی اکبری با کمک افرادی که در این رشته صاحب نفوذ بودند و البته با توجه به توانایی های فنی اش راهی تایلند شد تا سنگین ترین تمرینات این ورزش بسیار خشن و پرخطر را پشت سر بگذارد. با تمریناتی که این ورزشکار انجام داد اکنون به یکی از حرفه ای ترین ورزشکاران MMA تبدیل شده است و هر چند وقت یکبار نام و خبر مسابقاتش تیتر این سایت و آن خبرگزاری مطرح خارجی می شود.

علی اکبری که در کمپ تمرینی در تایلند ، تمرینات فشرده ای دارد ، از یک ماه بعد در ژاپن در گروهی رقابت می کند که 8 نفر از بهترین مبارزهای دنیا را برای شرکت در لیگ معتبر مبارزه های سنگین دور هم جمع کرده است.

جایزه این رقابت ها میلیون دلاری است. در حالی که خطر آسیب دیدگی های شدید در این رشته وجود دارد امیر علی اکبری خودش را برای همه چیز آماده می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها