هشدار به سرمربی تیم ملی سوریه:

دفاع مقابل ایران فاجعه‌بار می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار و رویارویی با تیم فوتبال سوریه در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برای ما خاص است و می تواند تاثیر زیادی در آینده تیم ملی فوتبال ایران داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۵۸۰۴
کی روش: دیدار با سوریه خاص است

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین روز دوشنبه تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص فهرست اعلام شده تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهم آن است که به فکر دیدار با سوریه باشیم و در مورد آن بازی صحبت کنیم.

وی با اشاره به ایکه دیدار با سوریه چالش بزرگی برای تیم ملی ایران است، گفت: سوریه تیم خوب و توانمندی است و در دیدارهای گذشته برای تیم های دیگر مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: مهم آن است که اکنون اردونشینان شرایط و انگیزه بالایی دارند و خود را برای چالش با سوریه آماده می کنند.

وی با اشاره به اینکه بازی کردن در شرایط آب و هوایی مالزی دشوار خواهد بود، تصریح کرد: به احتمال فراوان زیر باران شدید و در شرایطی خاص بازی خواهیم کرد و باید تصمیماتی اتخاذ کنیم تا بازیکنان بتوانند در این وضعیت آب و هوایی به خوبی در زمین حاضر شوند.

کی روش گفت: اکنون یک دیدار تدارکاتی آسان در پیش داریم به همین دلیل تصمیم گرفتم تا بازیکنان کمتری نسبت به گذشته در اردو داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران توضیح داد: سروش رفیعی، داریوش شجاعیان، سعید آقایی، علیرضا حقیقی و آندرانیک تیموریان به طور یقین در اردوی زمستان همراه تیم ملی خواهند بود و امروز به دلیل شرایطی که توضیح دادم، آنان را به مالزی نمی بریم.

وی افرود: این را هم در نظر داشته باشید که همه بازیکنان نمی توانند در تیم ملی باشند و تعداد محدوی جا برای ملی پوشان وجود دارد.

سرمربی تیم ملی ایران، افزود: در این اردو علیرضا بیرانوند، وریا غفوری و وحید امیری مصدوم بودند که خوشبختانه وحید امیری به دیدار با سوریه خواهد رسید و این خبری خوبی برای فوتبال ایران است. به این مساله باید محرومیت چند مهره تاثیرگذار را هم اضافه کنید که از سوی فیفا جریمه شده اند.

کی روش گفت: ناراحتم اما به تصمیم فیفا احترام می گذارم و از این مساله استفاده خواهیم کرد تا دیگر بازیکنان بتوانند در چالش دیدار با سوریه خود را ثابت کنند.

وی درباره برنامه های تیم ملی، گفت: با گینه نو بازی تدارکاتی خواهیم داشت و بازیکنانمان را در این بازی مورد ارزیابی قرار می دهیم. این دیدار می تواند یک تمرین خوب برای بازیکنان ایران باشد تابا هماهنگی کامل به مصاف سوریه بروند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها