ستاره های والیبال ایران روز به روز پرتوقع تر می شوند. خیلی وقت است می دانیم برخی از این ستاره ها قراردادهای میلیاردی می بندند اما برای این فصل تعداد آنها بیشتر هم شده است.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۸
قراردادهای «میلیاردی» به لیگ والیبال هم رسید

به گزارش جام جم آنلاین ، نکته بسیار مهم تر و البته تاسف برانگیزتر اینکه برخی از باشگاه ها به دلیل مشکلات مالی از تیمداری در بخش بانوان خودداری می کنند اما برای یک بازیکن مطرح والیبال حاضرند یک میلیارد و دویست میلیون تومان برسند.

بر اساس آخرین اخبار حداقل چهار بازیکن در این فصل قرارداد بالای یک میلیارد تومان در لیگ برتر والیبال بسته اند. یک منبع موثق نیز خبر داد که دو بازیکن از جمع همین میلیاردی ها در یک تیم حضور دارند. افزایش غیرمنطقی رقم قراردادهای والیبالی این رشته ورزشی را به فوتبال و قراردادهای بی حساب و کتابش نزدیک می کند، قراردادهای بی حساب و کتابی که کیفیت لیگ برتر را بالا نبرده اما در مقابل سطح توقع اکثر بازیکنان ، حتی بازیکنان درجه دو و سطح پایین را بسیار بالا برده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
-
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
چطور تو فوتبال كه هیچ افتخاری نداره... دست آخر همینی بودن كه هستن و نهایتا تو دو تا تیم استقلال و پرسپولیس خلاصه میشه!!! این پولا رو میدن . كك هیچكسی نمی گزه؟؟؟؟؟!!! حالا كه رسید به والیبال ( المپیك و جهانی و ... ) شد پولای بی حساب و كتاب؟؟؟

نیازمندی ها