ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان با برتری مقابل عمان عنوان قهرمانی مسابقات جام قاره‌ای فوتبال ساحلی آسیا را به‌دست آوردند.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۹
ایران قهرمان جام قاره آسیا شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار پایانی خود از سری رقابت‌های جام قاره آسیا در کشور چین از ساعت 13:15 امروز (پنجشنبه) به مصاف تیم ملی عمان رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه 6 بر 3 به سود ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید. در این دیدار برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان امیرحسین اکبری (4 گل) و سیدعلی ناظم و پیمان حسینی گلزنی کردند.

شاگردان محمدحسین میرشمسی در این رقابت‌ها که با حضور هشت تیم برتر آسیا برگزار شد در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی بحرین رفتند و با ارائه یک بازی یک‌طرفه با نتیجه 10 بر یک پیروز شدند. ملی‌پوشان در دومین بازی خود مقابل تیم ملی ژاپن حریف سنتی‌شان در قاره آسیا قرار گرفتند و موفق شدند با ارائه یک بازی تهاجمی و پر موقعیت 5 بر یک حریف قدرتمند خود را شکست دهند.

تیم ملی فوتبال ساحلی امروز در بازی فینال مقابل تیم ملی عمان که عنوان قهرمانی آسیا در سال 2015 را داشت در یک بازی حساب شده بار دیگر قدرت خود را به رخ حریفان آسیایی‌اش کشید و قهرمانی دیگری را در کارنامه خود ثبت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها