آمریکا قهرمان مدال آوری در رقابت های المپیک 2016 ریو شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۲۳
رده بندی نهایی مدال آوران المپیک / رتبه شماره 25 برای 8 مدال ایران +جدول

به گزارش جام جم آنلاین ، در پایان رقابت های المپیک 2016 ریو آمریکا با کسب 46 طلا، 37 نقره، 38 برنز و در مجموع 121 مدال قهرمان مدال آوران این رقابت ها شد. بریتانیا نیز با 27 طلا، 23 نقره و 17 برنز که در مجموع 67 مدال می شود در رتبه دوم قرار دارد.

چینی ها نیز با 26 طلا، 18 نقره و 26 برنز (70 مدال) نیز رتبه سوم را در اختیار قرار گرفتند. روسیه نیز با تمام ورزشکاران محروم و دوپینگی اش در رتبه چهارم قرار گرفت. آنها 19 طلا، 18 نقره و 19 برنز گرفتند و در مجموع 56 مدال کسب کردند. آلمان با 17 طلا، ژاپن با 12 طلا، فرانسه با 10 طلا، کره جنوبی با 9 طلا و استرالیا با هشت طلا رتبه های پنجم تا دهم را در اختیار دارند.

اما کاروان ورزشی ایران نیز در رتبه بیست و پنجم قرار دارند. ورزشکاران ایرانی در این رقابت ها سه طلا، یک نقره و چهار برنز کسب کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نظر
-
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
یعنی تو این كشور 83 میلیونی ، ما نمی تونیم یه تیم فوتبال خوب داشته باشیم یا یه كاروان المپیكی كه حداقل 10 تا طلا رو بگیره . این رتبه واقعی كشوری كه همه جور نژادی و همه نوع منطقه جغرافیایی داره و همین باعث داشتن مردمانی كه همه جوره توانایی داره نیست مدیریت ضعیفی تو كشور برا ی ساماندهی ورزش وجود داره وگرنه فوتبال ما N ساله كه داره همش مربی عوض می كنه و پول زیادی هم هزینه می كنه. ایراد از مربی نیست ایراد از كل سیستم فوتبال یا همون باند بازی هست ایراد از این هست كه تو كشور كلا باند بازیه كلا پارتی بازیه . من این رتبه رو برای این كشور اصلا قبول ندارم . بهتره مسولین ورزش رو ساماندهی كنند .

نیازمندی ها