رئیس کمیته المپیک در اروپا به اتهام فروش غیر قانونی بلیط بازی های المپیک ، دستگیر و به زندانی در ریودوژانیروی برزیل منتقل شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۱
رئیس المپیک اروپا زندانی شد !

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ پاتریک هیکی رئیس کمیته المپیک در اروپا به اتهام فروش غیر قانونی بلیط بازی های المپیک، در برزیل دستگیر و به زندانی در ریودوژانیروی منتقل شد.
پس از آنکه این مقام هفتاد و یک ساله، در اتاق هتل محل اقامت خود بازداشت شد، تیم حقوقی همراه وی استدلال کردند بازداشت اوغیرقانونی است اما آنها نتوانستند غیرقانونی بودن این بازداشت را ثابت کنند.
مارک آدامز مدیر ارتباطات در کمیته بین المللی المپیک گفت: کمیته بین المللی المپیک برای نظام قضایی و تحقیقاتی برزیل احترام کامل قائل است.
مارک آدامز رئیس ارتباطات کمیته بین المللی المپیک گفت:ما به موضوع بازداشت توجه داریم. من می دانم که شورای المپیک ایرلند در تماس بوده است. من معتقدم شورای المپیک ایرلند نقش واسطه را داشته است و ما در این روند، اطلاعات جدیدی دریافت می کردیم. ما باید در اینجا بار دیگر تاکید کنیم که نه تنها باید فرض را بر بی گناهی آقای هیکی بگذاریم بلکه هنوز کل روند شکل نگرفته است.
ما منتظر اعلام نتیجه هستیم و در پی اعلام نتیجه تحقیق، تدابیر لازم را اتخاذ خواهیم کرد.
در ادامه ، ماریو آندرادا سخنگوی کمیته سازماندهی المپیک دوهزار و شانزده ریو گفت:براساس آن چیزی که ما می دانیم وی بعد از ظهر دیروز، بیمارستان را ترک کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها