تیم ملی والیبال ایران دقایقی پیش با برتری مقابل تیم ملی والیبال لهستان پس از 52 سال به المپیک صعود کرد.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۰
تبریک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به تیم ملی والیبال ایران

به گزارش جام جم ورزشی ، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در پیام هایی جداگانه این صعود را تبرک گفتند.

درمتن پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

تیم ملی والیبال کشورمان همانطور که انتظار می رفت توانست ضمن اجرای مبارزاتی سخت و شجاعانه، شایستگی های خود را به جهانیان اثبات داشته و چنان در برابر حریفانی جهانی خود برای کسب سهمیه المپیک ظاهر شد که تحسین تمامی کارشناسان را برانگیخت.

غیورمردان والیبال کشورمان با نشان دادن توانایی های خود در این دوره از رقباتها ضمن کسب سهمیه المپیک آنهم برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران، تعداد سهمیه های المپیکی کشورمان را در بازیهای ریو2016 به عدد59 رساندند تا شاهد اعزام پرتعدادترین کاروان ایران به بازیهای المپیک باشیم.

حضور رشته والیبال در المپیک ٢٠١٦ ریو نشان دهنده پتانسیل ورزشکاران ایران در ورزشهای گروهی است و امیدواریم که در المپیک ٢٠٢٠ دیگر رشته های گروهی کشورمان نیز به این مهم و افتخار دست یابند.

ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مقام معظم رهبری،رئیس جمهور و دولت محترم،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و ملت بزرگ ایران؛ به کادرفنی و بازیکنان آن دست مریزاد و خسته نباشید گفته و امید می رود در بازیهای المپیک ریو ٢٠١٦، بلند قامتان سرو اندیش کشورمان بتوانند گوشه ای از اقتدار و توانمندی ورزش کشورمان را تحت لوای الطاف الهی و دعای خیر مردم در مقابل حریفان بنمایش بگذارند.

آفرین بر شما شیرمردانی که مایه افتخار تمامی ایرانیان اقصی نقاط جهان شده اید. حضورتان در کاروان ورزشی امام رضا (ع) را تبریک می گویم.

همچنین محمود گودرزی المپیکی شدن والیبال ایران را نماد برنامه ریزی ،تلاش ،همدلی و کار گروهی و غیرت ایرانی در ورزش ایران توصیف کرد.

در پیام گودرزی آمده است:

صعود ملی پوشان والیبال ایران به بازیهای المپیک ریو برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران موجب نشاط و فخر مردم ایران و مایه مباهات جامعه ورزش و دولت تدبیر و امید شد.

بی تردید آنچه که به دست آمده با تکیه بر برنامه ریزی، تلاش ، همدلی و سالها مداومت در کار و تفکر علمی بود تا این موفقیت تاریخی برای ورزش ایران حاصل شود.

حضور مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای انتخابی المپیک در توکیو و راهیابی آنها به بازیهای ریو باعث ثبت رکورد جدید در سهمیه های ایران در تاریخ المپیک شد و خشنودی جامعه ورزش را دوچندان کرد .

با شکرگزاری به درگاه ایزد منان، این سربلندی و موفقیت را به مقام معظم رهبری ،ریاست محترم جمهوری ، ملی پوشان و کادرفنی ، فدراسیون والیبال ، جامعه ورزش و مردم قدردان ایران سربلند تبریک می گویم.

با استعانت از باری تعالی و یاری خداوند امیدوارم تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و کاروان ورزشی امام رضا (ع) در المپیک ریو, موفقیت و پیروزی به ملت سرافراز کشور عزیزمان هدیه دهد.

عزت و افتخار تک تک کاروان ورزشی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها