یکی از رازهای ماندگاری برنامه 90 همین است که فوتبال را به عنوان پدیده ای عامه پسند با زبان ساده تر به مخاطبانش تحویل می دهد
کد خبر: ۹۰۷۸۹۸
رازماندگاری 90 و رازهای دیگران

جام جم ورزشی ؛ برنامه 90 محصول فوتبالی تلویزیون سرمایه اجتماعی و جایگاهی دارد که تاکنون ستاره های فوتبال ، بازیکنان جوان یا خودجوش به دیده شدن و شهرت از طریق این برنامه علاقه نشان داده اند. بسیاری از بازیکنان یا دست اندرکاران حتی مخاطبان 90 با ارسال پیامک های خود در ساعات انتهایی شب ، با شناخت ماهیت واقعی برنامه در گفت و گوها و نظرسنجی ها شرکت می کنند که این دقیقاً برگ برنده برنامه سازان و مجری 90 است که دست به عملیات محیرالعقول نمی زنند بلکه براساس یک سری سیاست های هوشمندانه با استفاده از مهمانان ، جذابیت های برنامه را تداوم می دهند.

یکی از رازهای ماندگاری برنامه 90 همین است که فوتبال را به عنوان پدیده ای عامه پسند با زبان ساده تر به مخاطبانش تحویل می دهد . استفاده از قهرمانان ملی و ستاره ها در برنامه ، نکته مهمی است که نباید به سادگی از آن عبور کرد. کدام فوتبالیستی حاضر می شود حتی یک ثانیه از زمان آنتن 90 را از دست بدهد زیرا دیده شدن از طریق برنامه پربیننده تلویزیون ، ادامه شهرت و مورد توجه قرار گرفتن در سطوح مختلف است بنابراین با توجه به اهمیت و نقش رسانه ای 90 در فوتبال ، کارگزاران آن در قالب فدراسیون یا تیم های باشگاهی باید در میان وظایفی که دارند بخشی را برای توجیه یا آموزش های لازم مربیان و بازیکنان حتی خود مسئولان فدراسیون و تیم ها برای ارتباط با رسانه و اینکه چه بگویند یا نگویند اختصاص بدهند.

نشستن بر روی صندلی 90 با موفقیت هایی که سال ها ادامه دارد بدون در نظر گرفتن کارکردهای مسحور کننده تلویزیون به نوعی کارد گذاشتن روی گلوست که با یک حرکت ناشیانه در وهله نخست گلوی خودمان را می برد. در فرایند ارتباط با 90 به لطف سوژه های جذاب و عامه پسند از جمله دانستن روی دیگر زندگی ستاره ها باید با حداقل های اصول ارتباط با رسانه و تاثیری که گفته ها در سطح جامعه دارد آشنا بود و بدون حاکمیت احساس بر منطق حرف هایی زد که بیرون از استودیو دوباره در میان همه کسانی که در ورزشگاه بارها صدای مان زدند ؛ ستاره ، امین و محرم رازهای مگوی مردم باقی ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها