رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از تلاش این فدراسیون برای کاهش محرومیت سعید علی‌حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۲۷۷
تلاش فدراسیون وزنه‌برداری برای کاهش محرومیت علی‌حسینی

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ایسنا ، علی مرادی در حاشیه اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 30 کشور برای حضور در مسابقات جام فجر تهران که در روزهای 9 تا 13 خرداد برگزار می‌شود، اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود چهره‌های بزرگ وزنه‌برداری جهان در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه پس از این مسابقات و پیش از اعزام تیم به المپیک، اردوی سطح دریا را در استان گیلان برگزار خواهیم کرد تا با آمادگی کامل در المپیک ریو حاضر شویم، افزود: هدف تیم ملی در المپیک پیش‌رو کسب مدال‌های رنگارنگ است و با ظرفیت‌هایی که مشاهده می‌شود کسب این مدال‌ها دور از دسترس نیست.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: خوشبختانه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته اردوی تیم ملی در اردبیل در بهترین شرایط و با امکانات استاندارد در حال برگزاری است.

مرادی با اشاره اقدامات انجام شده در خصوص کاهش محرومیت سعید علی‌حسینی، تاکید کرد: کاهش محرومیت سعید علی‌حسینی یکی از اصلی‌ترین رایزنی‌های ما با رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در زمان برگزاری مسابقات جام‌ فجر خواهد بود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اظهار امیدواری کرد: مدت محرومیت سعید علی‌حسینی با کمک رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری کاهش یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها