سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم مقابل نفت تهران گفت: همه تیم ها می خواهند مقابل ما بهترین نتیجه را بگیرند و این کار ما را سخت کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۱
برانکو: همه تیم ها می‌خواهند بهترین نتیجه را مقابل پرسپولیس بگیرند

به گزارش جام جم ورزشی ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران، گفت: قبل از آنکه بخواهم درباره نفت صحبت کنم، مایلم از بازیکنانم به خاطر شخصیت خوبی که از خود نشان دادند و برد خوب مقابل استقلال اهواز تشکر کنم.

وی افزود: کاملا واقف هستیم که در چند بازی باقیمانده چه چیزی در انتظار ماست. تمام تیم‌هایی که جلوی ما بازی می کنند، سعی می کنند بهترین نتیجه را بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین از هواداران این تیم تشکر کرد و یادآور شد: از هواداران دعوت می کنم تا فردا به ورزشگاه بیایند تا همه با هم به هدفی که پیش روی خود قرار دادیم، برسیم. همه باید دیدار با نفت را با همدیگر و به بهترین نحو بازی کنیم. هر بازی برای ما سخت و برای بودن و نبودن است. به همین دلیل از بازیکنانم تشکر کردم چون استحقاق این قدردانی را دارند که اخلاق قهرمان بودن را از خود نشان دادند. انتظار دارم این سه بازی را هم با همین روش ادامه بدهیم.

برانکو با بیان اینکه پرسپولیس برای بازی با نفت، بنگر، خالقی فر، رضائیان و کمندانی را در اختیار ندارد، درباره غیبت دو مدافع کلیدی پرسپولیس در این بازی، گفت: این یک مقدار برای ما محدودیت درست کرده است؛ محدودیت بزرگ! ولی مایکل اومانا هم قبلا بازی کرده و عملکرد خوبی داشته است. همینطور بابک حاتمی، که به وی کاملا اعتماد دارم. بابک اوایل فصل بازیکن ثابت ما بود و مقابل صبای قم هم خوب کار کرد. از این بابت اصلا نگرانی ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها