مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

خداحافظی های تکراری +تصاویر

مدیر مجموعه ورزشی آزادی خبر داد

بازسازی طبقه دوم ورزشگاه آزادی

مدیر مجموعه ورزشی آزادی از بازسازی طبقه دوم ورزشگاه آزادی تا هفت ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۲
بازسازی  طبقه دوم ورزشگاه آزادی

به گزارش جام جم ورزشی ، فرهاد نیکوخصال، مدیر مجموعه ورزشی آزادی در خصوص آخرین شرایط تعمیرات در این مجموعه بزرگ ورزشی اظهار داشت: طبقه دوم ورزشگاه آزادی بر اساس برنامه ریزی تعیین شده و البته بودجه ای که در دست است به سرعت تعمیر و صندلی گذاری می شود. پیش بینی و ارزیابی ما این است که این روند نهایتا تا سوم آبان ماه سال جاری انجام شود اما سعی می کنیم زودتر از موعد مقرر این کار را به انجام برسانیم تا در راه مقدماتی جام جهانی 2018 مشکلی وجود نداشته باشد.

هنوز برآورد نشده که طبقه دوم ورزشگاه آزادی چه تعداد صندلی گزاری خواهد شد، اقدامات برای مشخص کردن تعداد صندلی ها در دست اجراست و بر اساس متراژ و نوع صندلی، تعداد مشخص خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته کار تعمیر سقف سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی انجام شد و تعمیرات سقف استخر آزادی نیز به مرحله اجرا رسید. گاز کلر موجود در استخر باعث فرسودگی سقف استخر شده بود و نزدیک به 20 هزار نقطه برای نفوذ آب وجود دارد که باید تعمیر شود.

وی درباره طرح مسقف کردن ورزشگاه آزادی که سال گذشته مطرح شده بود اظهار داشت: این موضوع مهم بودجه کلانی را می طلبد. رفع مشکل سازه‌ها و سایر موارد نزدیک به 150 میلیارد تومان هزینه دارد. مسقف کردن ورزشگاه نیز نیازمند بودجه 100 میلیارد تومانی است که تأمین این مبالغ مسئله‌ای است که امیدواریم محقق شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها