دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

منچسترسیتی صعود کرد

رئال مادرید در دیدار برگشت هم توانست با دو گل از سد رم عبور کند تا در مجموع با حساب 4 بر صفر به جمع هشت تیم نهایی اروپا راه پیدا کند.
کد خبر: ۸۸۸۲۸۴
رئال با شکست رم به یک چهارم رسید

به گزارشجام جم ورزشی، تیم‌های رئال مادرید و آ اس رم در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند.

دیدار رفت دو تیم را رئال مادرید در خانه حریف با حساب 2-0 پیروز شده بود. در آن مسابقه، کریستیانو رونالدو و خسه برای مادریدی ها موفق به گلزنی شدند.

در این مسابقه با وجود موقعیت‌هایی که برای دو تیم در نیمه اول پیش آمد، گلی از خط دروازه ها عبور نکرد. همانند بازی رفت این کریستیانو رونالدو بود که گل اول را به ثمر رساند. لوکاس وازکوئزی که جای بیل را در ترکیب رئال گرفته بود با یک ارسال از سمت راست خط حمله، توپ را به رونالدو رساند تا او حساب کار را 1-0 به سود رئال کند.

با این گل کار سخت رم برای جبران شکست بازی رفت، سخت تر از پیش شد و می توان گفت کار آنجایی به پایان رسید که رونالدو توپ را به خامس رساند و او با عبور دادنش از میان پاهای ژسنی حساب کار را 2-0 کرد.

رئال با این نتیجه توانست به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. حریف رئال در این مرحله، جمعه هفته آینده 28 اسفندماه مشخص می‌شود.

منبع: ورزش 11

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها