جنجال‌سازی و اتهامات بی‌پایه و اساس باشگاه‌های کشورهای عربی علیه فوتبال ایران تمامی ندارد، به‌طوری که سرپرست باشگاه لخویا قطر پس از بازگشت از ایران در گفت‌وگو با یک نشریه عربستانی از این‌که در اصفهان زیادی تحویل گرفته شده‌اند، گله کرد!
کد خبر: ۸۸۶۸۷۸
دفاع از بهانه گیری عربستان و میزبانی عالی ایران

به گزارش جام جم ورزشی ، لخویای قطری روز سه‌شنبه در حالی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان برابر ذوب‌آهن به تساوی بدون گل دست یافت که اصفهانی‌ها مثل همیشه برای مهمانان خارجی خود سنگ‌تمام گذاشتند. سرپرست باشگاه لخویای قطر به این مهم اذعان داشته با این حال او در اظهار نظر مغرضانه و طلبکارانه‌ای به یکی از روزنامه‌های عربستان گفت: میزبانی ایران حرف نداشت، اما دغدغه باشگاه‌های عربستان را درک می‌کنیم!

عدنان العلی، سرپرست باشگاه لخویای قطر در گفت‌وگویی که با روزنامه الریاضیه عربستان داشت، افزود: رفتار ایرانی‌ها با ما بسیار متفاوت بود. آنها فهرست خدمات هتل و کارهایی را که قرار بود برای ما انجام دهند، ارائه دادند. همچنین محل تمرین خوبی را در نظر گرفته بودند که این باعث تعجب ما شد.

با وجود این عدنان العلی در اظهارات متناقض خود موضع‌گیری باشگاه‌های عربستانی برای بازی نکردن برابر نمایندگان ایران در خاک این کشور را درست دانست و اضافه کرد: بخوبی می‌دانیم که چرا باشگاه‌های عربستانی حاضر نیستند در ایران بازی کنند و آنها را درک می‌کنیم!

از طرفی هرچند کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز رای نهایی خود را درباره اختلاف فوتبالی بین ایران و عربستان صادر نکرده، اما رسانه‌های سعودی رویه‌ای تعارض‌گونه را در پیش گرفته‌اند. آنها گاهی اوقات می‌نویسند که AFC با درخواست عربستان برای بازی کردن برابر نمایندگان ایران در کشور ثالث مواقت کرده و گاهی اوقات هم به انتقاد از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌پردازند و سران AFC را به جانبداری از ایران متهم می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها