نمایندگان اوزان 81- و 100- کیلوگرم جودوی ایران با عملکرد خود در سه تورنمنت فرانسه، آلمان و اتریش تا این لحظه جواز حضور در رقابت‌های المپیک را به دست آورده‌اند.
کد خبر: ۸۸۳۷۴۲
سهمیه موقت المپیک ریو در جیب ملایی و محجوب

به گزارش جام جم ورزشی ، جدید‌ترین رده بندی برترین جودوکاران جهان پس از تورنمنت دوسلدورف آلمان اعلام شد که بر اساس آن جواد محجوب پس از کسب مدال برنز این ر‌قا‌بت‌ها با چهار پله صعود در رده سی و یکم دنیا قرار گرفت که با حذف کشورهای تکراری عنوان بیست و دوم برترین جودوکاران جهان را به دست آورد و تا اینجای کار جزو 22 نفر ابتدایی رنکینگ قرار دارد و می‌تواند با حفظ جایگاهش، در المپیک ریو حاضر شود. محجوب باید تا ماه می 2016 با حضور در تورنمنت‌های پیش‌رو جایگاهش را در بین 22 نفر ابتدایی رنکینگ حفظ کند.

محجوب در تورنمنت اتریش نیز به مدال طلا رسیده بود.

همچنین در این رنکینگ سعید ملایی، جودوکار وزن 81 – کیلوگرم ایران که در تورنمنت اتریش با یک پیروزی و یک شکست از دور ر‌قا‌بت‌ها کنار رفت کماکان با همان 580 امتیاز اما یک پله سقوط، در رده سی و پنجم دنیا قرار گرفت. البته ملایی نیز با توجه به این که هر کشور تنها یک نماینده می‌تواند در هر وزن المپیکی داشته باشد، با حذف کشورهای تکراری در رده بیست و یکم دنیا جای می‌گیرد و تا این لحظه او نیز دیگر چهره المپیکی جودوی ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها