مجید جلالی مقابل پرسپولیس به بازیکنی بازی داد که متولد 15 بهمن 1377 بود. یعنی 17 سال و 15 روز داشت. محمد سلطانی مهر نام این بازیکن بود.
کد خبر: ۸۸۳۰۸۹
این پسر جوان ترین بازیکن لیگ برتر ایران است

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ورزش سه ، مجید جلالی در سایپا جوانگرایی را در دستور کار قرار داده و برای این فصل ترکیبی از بازیکنان کم سن و سال و با تجربه ها را به زمین می فرستد.

پیش از این و در فصل قبل جلالی از باقر نیاری 16 ساله در ترکیب سایپا استفاده می کرد و حالا او در بازی حساس مقابل پرسپولیس بازیکنی را به عنوان یار تعویضی به زمین فرستاد که تنها 17 سال و 15 روز از تولدش می گذشت. بازیکنی به نام محمد سلطانی مهر که وقتی به زمین آمد بدون استرس کار کرد و روی گل تساوی سایپا هم نقش داشت. به گفته جلالی ، سلطانی مهر که متولد 15 بهمن 1377 است فصل قبل برای نوجوانان سایپا بازی می کرده و این فصل در تیم بزرگسالان و در لیگ برتر از او استفاده شده. آن هم در بازی سنگینی چون پرسپولیس که 77 هزار تماشاگر نیز در زمین حضور داشتند. نکته جالب درباره سلطانی مهر اینکه وقتی او به دنیا آمده ، ابراهیم صادقی نخستین بازی های خود را در لیگ و برای سایپا انجام داده. یعنی اختلاف سنی او و کاپیتان تیمش دقیقا 20 سال است چراکه صادقی هم متولد 15 بهمن است .

سلطانی مهر با بازی مقابل پرسپولیس عنوان جوانترین بازیکن لیگ پانزدهم را به خود اختصاص داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها