فوتسال قهرمانی آسیا - ازبکستان

جشنواره گل ایران این بار مقابل ویتنام

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی پرگل برابر قرقیزستان برای هفتمین بار جواز حضور در رقابت های جام جهانی را به دست آورد.
کد خبر: ۸۸۲۷۰۳
فوتسال ایران برای هفتمین بار جهانی شد

به گزارش جام جم ورزشی ، در این دیدار که در چارچوب رقابت های قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان برگزار می شود، شاگردان محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال کشورمان با 7 گل حریف خود را شکست داده و به مرحله نیمه پایانی صعود کردند.

حسین طیبی در دقایق 7، 15 و 33، محمد طاهری در دقیقه 8، قدرت بهادری در دقیقه 25، علی اصغر حسن زاده در دقیقه 26 و مهران عالی قدر دقیقه 29 برای تیم ایران گلزنی کردند.

دروازه ارمولوف سنگربان تیم قرقیزستان تنها هفت دقیقه بسته بود و بازی تدافعی قرمزپوشان نتوانست مانع از گلزنی ملی پوشان فوتسال ایران شود.

حملات پر دامنه سفید پوشان ایرانی در دقیقه 7 بر روی پاس رضا سنگ سفیدی و چرخش و شوت غافلگیرکننده حسین طیبی (بازیکن سال فوتسال ایران) فرو ریخت.

یک دقیقه بعد محمد طاهری کاپیتان ایران توپ برگشتی دروازه بان قزقیزستان را به گل تبدیل کرد تا ملی پوشان با آرامش بیشتری بازی را ادامه دهند.

شاگردان اندری پولخوسکی سرمربی تیم قرقیزستان بعد از دریافت دو گل، از لاک تدافعی خارج شدند و حملات پراکنده ای را در اواسط نیمه نخست بر روی دروازه سپهر محمدی سنگربان تیم ایران طراحی کردند اما رستم ارمکوف و ماکسابک علیموف نتوانستند از فرصت های خود بهره ببرند.

تیم ایران در دقیقه 15 بر روی یک ضد حمله سرعتی از جناج راست و شوت سنگین طیبی به سومین گل خود دست یافت تا ملی پوشان با پیروزی راهی رختکن شوند.

سفید پوشان ایرانی در نیمه دوم با کنترل میانه میدان، مرور تاکتیک های گروهی و شوتزنی، گل های خود را افزایش دادند تا با اقتدار گام به مرحله نیمه پایانی بگذارند.

ملی پوشان فوتسال ایران در ابتدای بازی با ترکیب سپهر محمدی، حمید احمدی، علی اصغر حسن زاده، قدرت بهادری و مهدی جاوید وارد زمین شدند.

تیم ملی فوتسال ایران در هفت دوره گذشته رقابت های جام جهانی فوتسال به جز نخستین دوره که سال 1989 در هلند برگزار شد در سایر این مسابقه ها حضور داشت و عصر امروز مجوز هفتمین حضورش در جام جهانی را به دست آورد.

در پایان این دوره از رقابت ها ، پنج تیم برتر جواز حضور در جام جهانی 2016 کلمبیا را به دست می آورند.

مسابقه های فوتسال جام جهانی 2016 کلمبیا شهریورماه سال آینده با حضور 24 تیم برتر جهان در چهار شهر این کشور برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها