سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به اظهارات اخیر نصرالله سجادی در خصوص غیرشفاف بودن قرارداد فدراسیون فوتبال با این مربی، اقدام به انتشار بیانیه کرد.
کد خبر: ۸۸۲۰۴۹
کی روش پاسخ اظهارات معاون وزارت ورزش را داد

به گزارش جام جم ورزشی ، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در پایان مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد در فدراسیون فوتبال کارها به درستی مدیریت نمی‌شود.

وی همچنین اشاره کرد که مفاد قرارداد مربیان خارجی باید به صورت شفاف مشخص باشد.

کارلوس کی روش در این خصوص توضیحاتی را به شرح زیر در اختیار رسانه ها قرار داده است.

بعد از صحبت های معاون محترم وزارت ورزش جناب آقای سجادی و با کمال احترام و ادب توضیحات ذیل به منظور شفاف سازی ضروری به نظر می رسد:

۱- این وظیفه و مسئولیت حرفه ای اخلاقی یک مربی فوتبال یا هر رشته دیگر چه خارجی و چه داخلی است که تمام و کمال مسئولیت های مرتبط به انتخاب بازیکنان و شرایط تیمی و «آماده سازی» بازیکنان و تیم را عهده دار باشد.

۲- مساله ای که باعث دخالت یا تضعیف وظایف مورد اشاره شود، مربی را در راستای وظایفش ناگزیر به تصمیم گیری و انجام اقدامات لازمه مطابق با قرارداد حرفه ای می کند. (بند یک، پاراگراف یک و دو، قرارداد فی مابین فدراسیون فوتبال ج.ا.ا و کارلوس کی روش)

۳-همانطور که واضح و روشن است همواره تصمیمات و اقداماتم را بر اساس قرارداد فی مابین و در چارچوب محدودیت های حرفه ای و اخلاقی انجام داده و طبق روال همیشه وظایفم را در راستای حمایت و حفاظت از بهترین شرایط و منافع بازیکنان، انتخاب تیم و «آماده سازی» بازیکنان و تیم ملی انجام داده ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها