تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.
کد خبر: ۸۸۰۹۶۹
صعود پرسپولیس به رده سوم با گل طارمی

به گزارش جام جم ورزشی، این دیدار ساعت 17:10 درورزشگاه آزادی آغاز شد و بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول دیدار، با گل دقیقه 13 مهدی طارمی از حریف پیش افتادند.

دقایق ابتدایی بازی، نخست همانطور که پیش بینی می شد با حملات گسترده بازیکنان پرسپولیس به روی دروازه تیم فولاد خوزستان آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقیقه 3 یک فرصت مسلم گلزنی را از دست دادند.

در این دقیقه همکاری زیبای مهدی طارمی و علی علیپور این بازیکن را در محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار داد اما او با بی دقتی این فرصت را از دست داد و توپ را درحالیکه با سلیمی دروازه بان فولاد خوزستان تک به تک شده بود به بیرون فرستاد.

این روند ادامه یافت و سرانجام پرسپولیسی ها دردقیقه 13 توسط مهدی طارمی به گل رسیدند، طارمی بدنبال ارسال زیبای محمد انصاری با ضربه سری زیبا توپ را به قعر دروازه تیم فولاد فرستاد و تیمش را پیش انداخت.

شاگردان برانکو درادامه حملاتشان دراین دقایق که از جناحین به روی دروازه حریف طراحی شد یک باردیگر توسط فرشاد احمد زاده می توانستند به گل برسند که شوت زیبای این بازیکن با اصابت به دیرک افقی دروازه فولاد به بیرون رفت.

شاگردان اسکوچیچ دراین دقایق چشم به ضد حملات داشتند و به روی دروازه پرسپولیس خطر آفرین شدند اما به گل نرسیدند.

این روند تا پایان نیمه نخست ادامه یافت اما تغییری درنتیجه حاصل نشد و بازی با همان نتیجه یک برصفر به پایان رسید.

محسن ترکی قضاوت این دیدار را برعهده دارد او به مهدی طارمی به دلیل خطا به روی دروازه بان تیم فولاد کارت زرد نشان داد و این بازیکن را جریمه کرد، ترکی همچنین به علیرضا سلیمی دروازه بان تیم فولاد خوزستان نیز کارت زرد نشان داد.

با شروع نیمه دوم پرسپولیسی ها دست از حملات خود برنداشتند اما کم کم فولادی ها با ورود اسماعیل شریفات به زمین، توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چند موقعیت خطرناک را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند.

برانکو در دقیقه 81 نخستین تعویض خود را با بیرون کشیدن فرشاد احمدزاده از زمین مسابقه انجام داد و میلاد کمندانی جایگزین وی شد.

با ورود کمندانی پرسپولیس بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست موقعیت های خطرناکی را روی دروازه فولاد تدارک ببیند.

برانکو که در دقایق پایانی بازی قصد داشت از بن سون در ترکیب خود استفاده کند یکبار از این تصمیم صرفنظر کرد اما مجددا او را در دقیقه 92 جایگزین مهدی طارمی کرد.

مایکل اومانیا در دقیقه 93 جایگزین امید عالیشاه شد تا برانکو از تمام تعویض های خود در این مسابقه استفاده کند.

پرسپولیس در نهایت این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند. تک گل سه امتیازی پرسپولیس را مهدی طارمی در دقیقه 13 به ثمر رساند.

رضا سخندان و حسن یوسفی محسن ترکی را در قضاوت این دیدار همراهی کردند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها