کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال جوانان در گفت و گو با برنامه دور یک میز رادیو ورزش گفت: وزارت ورزش و جوانان باید به داد رشته های دیگر برسد. چرا باید در یک رشته ورزشی بیست میلیارد خرج شود اما هزینه رشته های دیگر یک میلیارد باشد.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۵
وزارت ورزش رشته های غیرفوتبالی را دریابد

به گزارش جام جم ورزشی ، سیستم ورزش باید تغییر کند تا تمام جوانان مستعد در ورزش بتوانند شکوفا شوند.
کیوان صادقی درباره وضعیت باشگاه داری هندبال گفت: تنها دو تیم در لیگ، تیم باشگاهی هستند. در تیم های غیرباشگاهی مبلغ قراردادها مشخص نیست و بازیکنان زحمت های خود را بی نتیجه می بینند. چهار تیم در لیگ برتر قدرتمند ظاهر می شوند و بقیه تیم ها که متعلق به هیات ها هستند عملکرد ضعیفی دارند.
سرمربی تیم جوانان ادامه داد لیگ هندبال لیگی نامنظم است. تیم ملی هر دو سال یکبار درگیر مسابقات آسیایی، جهانی و انتخابی المپیک است که این موضوع باعث بروز مشکلاتی در لیگ می شود. هر بازیکن ملی پوش برای آمادگی کامل، نیاز به انجام چهل تا پنجاه بازی سنگین در سال دارد در حالی که با تعطیلی وقت و بی وقت لیگ این امر محقق نمی شود. هم چنین در نحوه بستن قراردادها نمی توان به هیچ مرجعی شکایت کرد کمیته انضباطی نیز کاری از دستش برنمی آید. بسیاری از بازیکنان از تیم های خود طلب دارند که اگر شکایت کنند آن تیم از لیگ کناره گیری خواهد کرد و اوضاع بدتر می شود.
سرمربی تیم جوانان افزود: هندبال آقایان از نبود حامی مالی رنج می برد چه برسد به هندبال بانوان. مطمئنا با سرمایه گذاری و برنامه ریزی می توان به رشد هندبال بانوان کمک کرد اما متاسفانه چنین سرمایه و برنامه ای وجود ندارد.
قاسم شعبان پور رییس کمیته فنی تیم های ملی نیز درباره وضعیت لیگ هندبال گفت: اگر باشگاه ها پویا و فعال نباشند، بازیکنان آماده برای تیم ملی نخواهیم داشت. در لیگ هندبال تغییراتی به وجود آمده است تا تعداد مسابقات افزایش یابد. اما باشگاه ها به دلیل مشکلات مالی عقب نشینی کردند و از آن استقبال نکردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها