مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

پسر 16 ساله هکر تلگرام سوشا +تصاویر

و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ سابق تیم ‌ملی گفت: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان هم به ماجرای بازگشتم وارد شوند، بهتر می‌شود و مسابقات جام فجر فرصتی است که با آیان صحبت کنند.
کد خبر: ۸۶۹۶۳۸
درخواست سعید علی‌حسینی از مسئولان برای ورود به ماجرای بازگشتش

سعید علی حسینی درباره فراهم شدن شرایط برای بازگشت پیش از موعد محرومیتش به و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی، بیا‌ن‌ کرد: آخرین صحبتی که با مرادی داشتم متوجه شدم او پیگیر است، اما پیگیری فقط به صورت نامه‌ای نباید باشد. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان هم وارد ماجرا شوند، بهتر می شود. در مسابقات جام فجر که تاماش آیان به ایران می‌آید، می‌توانند با او صحبت کنند. آن زمان هم من وزنه‌هایی می‌زنم تا مسئولان ببینند آماده هستم و برای کسی که آماده نیست رایزنی نمی‌کنند. الان هم در حال‌ بدنسازی هستم، خدا را شکر بدنم خیلی خوب است.

او افزود: من اگر مشکلم حل شود در سال 2017 محرومیتم تمام می شود و برای باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی 2018 می‌توانم وزنه بزنم.

علی حسینی با اشاره به مثبت شدن تست دوپینگ الکسی لوچف، بیا‌ن‌ کرد: از این که رکورد جهان به ایران برگشت خیلی خوشحالم اما از دید ورزشکاری می گویم که امیدوارم به مسابقات بر گردد، زیرا ما ورزشکاران می‌دانیم که او چقدر زحمت کشیده است. اما بعضی مواقع اتفاقاتی رخ می‌دهد که این مشکلات پیش می‌آید. حتما خود لوچف هم می دانسته به مسابقات جهانی بیاید، تست دوپینگ باید بدهد و از روی عمد این کار انجام نگرفته است.

او در پاسخ به این پرسش که در صورت بازگشت به فکر رکورد شکنی خواهد بود؟ تصریح کرد: رکوردشکنی پروسه‌ای است که خیلی از شرایط باید دست به دست هم دهند. البته همه ورزشکاران به ویژه‌ سنگین وزن‌ها به دنبال رکوردهای بالا هستند. من هم همین طور. زمانی که 20 ساله بودم رکوردهای جهان را در تمرینات زدم. ان‌شا‌ء‌الله بدنم آماده باشد و با تجربه‌ای که به دست آورده‌ام و با داشتن علم روز دنیا که 8 – 9 سال پیش بعضی چیزها نبود، مطمئنا می‌توانم رکورد بزنم.

علی حسینی در مورد این که از بهداد سلیمی خبر دارد؟ گفت: از او خبر ندارم. از طریق مطبوعات متوجه شدم زانویش خیلی بهتر شده است. ان‌شا‌ء‌الله تا عید بیاید و وزنه‌هایش را بزند. مطمئن باشید بهداد حتی بدنش به اوج هم نرسد در المپیک مدال می‌گیرد و مسلما یکی از سکوها را می‌گیرد که این برای خیلی‌ها آرزو است. در مورد سعید محمدپور هم متوجه شدم باید عمل کند. امیدوارم مسئولان او را هم مانند بهداد حمایت کنند و کادر پزشکی هم به دنبال کارهای سعید باشد، زیرا او می‌تواند برای ایران مثمرثمر باشد.

ملی‌پوش سابق و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی با اشاره به برگزار نشدن اردوی تیم ‌ملی، تصریح کرد: شروع نشدن اردوها و وجود مشکلات مالی نگران کننده است. الان سال المپیک است. باید از ورزشکاران و فدراسیون حمایت و منابع مالی تامین شود. کشورهای دیگر اردوهای خود را تشکیل داده‌اند و برای این که و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی استارت خوبی بزند می‌طلبد که فدراسیون حمایت شود. ورزشکار در خانه نمی‌تواند به آن صورت تمرین کند و آمادگی بدنی‌اش را از دست می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها