پیکان با شکست ثامن الحجج خراسان به رده دوم لیگ برتر والیبال ایران رسید.
کد خبر: ۸۶۲۰۶۲
هیجان والیبالی در مشهد +تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون والیبال ، تیم والیبال پیکان که تا قبل از این مسابقه، 19 امتیاز از هشت مسابقه خود در لیگ برتر کسب کرده بود و در رتبه سوم جدول قرار داشت، با شکست سه بر یک حریف خود 22 امتیازی شد و به رتبه دوم صعود کرد.
پیکانی ها در ست نخست این مسابقه 25 بر 20 مغلوب میزبان خود شدند اما در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا هشتمین برد خود در لیگ برتر والیبال را جشن بگیرند.
تیم ثامن الحجج خراسان نیز با پذیرش این شکست به همان 15 امتیاز خود از پنج برد و رتبه چهارم جدول اکتفار کرد.
با برگزاری این بازی که دیدار معوقه هفته چهارم بود، تعداد دیدارهای 12 تیم شرکت کننده در لیگ برتر والیبال یکسان (9 مسابقه) شد.

یشترین شعار تماشاگران در این مسابقه علیه «مجتبی میرزاجانپور» و «ورمیگلیو» بود که به زبان های فارسی و انگلیسی از سوی تماشاگران گفته می شد تا این بازیکنان نتوانند نقش خود را در تیم پیکان به خوبی انجام دهند.
سعید درخشنده نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت و اصغر کاظمی و داود نافعی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.
گیدر ورمولن سرمربی تیم ملی والیبال هلند که برای یک دوره والیبالی به مشهد آمده است از مهمانان ویژه این مسابقه بود. دیدار دو تیم پیکان و ثامن حدود دو هزار تماشاگر داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها