لیگ قهرمانان اروپا امشب هم پیگیری می شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۷۱
نبرد غول های اروپایی برای صعود

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از یوفا، با برگزاری دیدارهای امشب تکلیف چند تیم صعود کننده دیگر مشخص می شود. این دیدارها در گروه های A تا Dبرگزار می شود.

با برگزاری دیدارهای امشب تکلیف برخی از تیم های صعود کننده مشخص می شود این در حالی است که چند تیم بزرگ اروپایی از جمله منچسترسیتی در خطر حذف از دور رقابت ها قرار دارند.

گروه A

رئال مادرید پس از آن شکست وحشتناک مقابل بارسلونا در لالیگا حالا به یک پیروزی پر گل و روحیه بخش احتیاج دارد.

رئالی ها با پیروزی امشب مقابل شاختار دونتسک اوکراین به صدرنشینی خود ادامه می دهند. رئالی ها در بازی رفت با چهار گل حریف اوکراینی را شکست داده بودند.

رئال مادرید در این مسابقه سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد؛ سرخیو راموس، مارسلو و آلوارو آربلوا.

مالمو و پاری سن ژرمن دیگر دیدار این گروه را برگزار می کنند. نکته جالب توجه این مسابقه قرار گرفتن زلاتان ابراهیموویچ مقابل تیم سابقش مالمو است. هواداران مالمو از او استقبال باشکوهی خواهند داشت.

پاری سن ژرمن تاکنون هفت امتیاز کسب کرده در مقابل مالمو با سه امتیاز، قعرنشین است. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه دو بر صفر به نفع پاریسی‌ها تمام شد.

گروه B

منچستریونایتد در حساس ترین شرایط ممکن به مصاف آیندهوون می رود. یونایتد باید پیروز شود تا صعود خود را قطعی کند.

تیم هلندی تنها یک امتیاز با یونایتد اختلاف دارد و با تفاضل گل بهتر نسبت به ولفسبورگ در رتبه دوم قرار دارد. در دیدار رفت ممفیس دیپای ابتدا دروازه آیندهوون را باز کرد اما در نهایت، بازی را دو بر یک واگذار کرد.

دیگر دیدار این گروه را ولفسبورگ و زسکا برگزار می‌کنند. تیم روسیه‌ای با چهار امتیاز در قعر جدول این گروه قرار دارد و می‌تواند به حضور در لیگ اروپا امیدوار باشد.

گروه C

اتلتیکومادرید در دیدار امشب برابر گالاتاسرای قرار می گیرد و با کسب پیروزی می تواند صعود را قطعی کند. در مقابل نماینده ترکیه اگر به پیروزی برسد امیدهایش را برای صعود حفظ می کند.

در دیگر دیدار گروه،آستانه میزبان بنفیکای صدرنشین است. این تیم با دو امتیاز در قعر جدول حضور دارد و شانسی برای صعود به مرحله حذفی را ندارد.

گروه D

یوونتوس و منچسترسیتی مهم ترین بازی امشب را برگزار می کنند. سیتی زن شیپ ها در حالی مقابل حریف ایتالیایی خود قرار می گیرند که اخیرا در لیگ برتر انگلیس شکست سنگین و چهار بر یک مقابل لیورپول متحمل شده اند.

با این حال آنها امشب در تورین ایتالیا به پیروزی مقابل یوونتوس و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان امید زیادی دارند. یوونتوس نیز برای اینکه خیالش بابت صعود جمع شود باید منچسترسیتی را شکست دهد.

در دیگر بازی این گروه سویا در خانه مونشن گلادباخ آلمان به مصاف این تیم می رود. تیم اسپانیایی که شانس کمی برای صعود دارد، فقط باید پیروز شود. همچنین نتیجه دیگر دیدار گروه در صعود این تیم تاثیرگذار است.

تمامی مسابقات راس ساعت 23:15 برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها