جام جم ورزشی: تیم والیبال پیکان با قبول شکست برابر نماینده میزبان از صعود به دیدار نهایی یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان باز ماند.
کد خبر: ۸۵۱۲۶۸
والیبال پیکان در رده بندی جام باشگاه های جهان

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از فدراسیون والیبال ، مرحله نیمه نهایی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان بامداد امروز در برزیل پیگیری شد و تیم پیکان تهران به مصاف سادکروزیرو نماینده میزبان رفت.
تیم والیبال پیکان تهران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19 ، 25 بر 17 و 25 بر 17 مغلوب حریف شد و از راه یابی به دیدار نهایی بازماند.
پیکان با همان ترکیب شروع کننده دو بازی قبلی به دیدار سادکروزیوی میزبان تیم دوم گروه اول دور مقدماتی رفت.
در ترکیب قهرمان باشگاه های برزیل نیز 4 ملی پوش به اسامی والسی دی سوزا ، ادگار کاربونه ، سانتوز ایساک و ویلیام آرجونا به چشم می خوردند .
سادکروزیو خیلی زود به لطف حمایت تماشاگرانش و برتری تکنیکی بازیکنانش ، پیکان را دچار اشتباهات فردی کرد و هرگز با وجود چند بار نزدیک شدن پیکان فرصت برابر کردن بازی را به آنان نداد .
در شرایطی که پیکانی ها با مشکل دریافت روبرو بودند این حریف بزریلی بود که به لطف دریافت های خوب با بازیسازی بی نقص ویلیام آرجونا که بخوبی مهاجمان سرعتی و قدرتی را در حمله روی تور تغذیه می کرد برتری اش را به پیکان تحمیل کرد تا نماینده ایران برای سومین بار راهی بازی رده بندی جام باشگاههای جهان شود .
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز زنیت کازان موفق به شکست یوپی سی ان آرژانتین شد تا زنیت کازان به همراه سادا کروزیو به دیدار نهایی راه یابند.
به این ترتیب تیم پیکان تهران امشب در آخرین مسابقه خود در جام باشگاه های جهان به مصاف یوپی سی ان آرژانتین می رود تا بخت خود را برای کسب مقام سوم جام یازدهم بیازماید.
تیم پیکان در سال 2010 نیز موفق به کسب مقام سوم باشگاه های جهان شده بود و اگر امشب موفق به شکست حریف خود شود، برای دومین بار این عنوان را به دست می آورد. پیکان در دور مقدماتی این رقابت ها الاهلی مصر و یوپی سی ان آرژانتین را شکست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها