جام جم ورزشی: شهناز یاری گفت: تیم ملی کشورمان وقتی می تواند عملکرد خوبی برابر تیم های اروپایی داشته باشد، انتظار داریم که آسیایی ها را قورت دهد.
کد خبر: ۸۳۹۲۶۳
انتظار داریم فوتسالیست ها، ژاپن را قورت دهند

شهناز یاری، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از راهیابی شاگردان سابقش به فینال نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ابراز خوشحالی کرد و گفت: انتظار داریم بانوان ایرانی تیم های آسیایی را قورت دهند.

به گزارش سایت ورزش بانوان ، یاری در خصوص مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و فینالیست شدن ملی پوشان به سایت ورزش بانوان گفت: خیلی خوشحالم که تیم ملی به فینال راه یافته است چون مدتی هدایت این تیم را بر عهده داشتم و موفقیت تیم ملی برای من مسرت بخش خواهد بود.

وی ادامه داد: تیم ملی کشورمان وقتی می تواند عملکرد خوبی برابر تیم های اروپایی داشته باشد انتظار داریم که آسیایی ها را قورت دهد بنابراین بانوان ملی پوش ما باید با تمام توان مقابل ژاپن قرار بگیرند و جام قهرمانی را به ایران بیاورند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان ایران به جلسه ای که با عرب عامری داشته است اشاره کرد و افزود: من در آن جلسه به عرب عامری گفتم که این تیم برای قهرمانی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود و بر سکوی نخست می ایستد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ژاپن نسبت به مسابقات داخل سالن آسیا قدرتمندتر شده است؟ اظهار داشت: نمی توانیم به نتیجه یک بازی اکتفا کنیم و بگوییم چون ژاپن مالزی را 8 بر یک شکست داده است پس تیم قدرتمندی است. ممکن است ژاپن روز خوبش را پست سر گذاشته و یا مالزی در بدترین روزش حضور کمرنگی داشته است؛ بنابراین نباید از ژاپن بترسیم چون ارزش های تیم ملی ایران کمتر از ژاپن نیست.

یاری ادامه داد: ما توان شکست ژاپن را داریم و تیمی که به فینال مسابقات راه می یابد مستحق قهرمانی است. فوتسالیست های ایرانی می توانند با کمترین اشتباه و استفاده از موقعیت هایشان جام را بالای سر ببرند. این تیم شجاعت و شهامت گرفتن عنوان قهرمانی را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها