بانوان کشورمان مقتدرانه صدرنشین شدند

مصاف ایران با تایلند در نیمه نهایی فوتسال آسیایی

تیم ملی فوتسال بانوان ایران با غلبه بر مالزی، مقتدرانه صدرنشین گروه A جام ملت های آسیا شد تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف تایلند برود.
کد خبر: ۸۳۸۸۱۸
مصاف ایران با تایلند در نیمه نهایی فوتسال آسیایی

به گزارش ایرنا، تیم های فوتسال بانوان ایران و مالزی که روز گذشته صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا قطعی کرده بودند، امروز (چهارشنبه) برای صدرنشینی در گروه خود به مصاف هم رفتند که تیم ایران به برتری چهار بر دو دست یافت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک همراه شد و گل فهیمه زارعی در نخستین دقیقه به ثمر رسید و مالزی نیز در دقیقه 16 و از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست یافت.

در نیمه دوم تیم فوتسال بانوان ایران توان خود را به میزبان این رویداد دیکته کرد و از سوی سپیده زرین در دقیقه 23 و فرشته کریمی در دقایق 27 و 29 به 3 گل دست یافت تا در نهایت به پیروزی 4 بر 2 دست یابد.

با این اوصاف تیم ملی ایران با اقتدار و کسب 9 امتیاز کامل از 3 بازی به عنوان تیم نخست گروه A راهی مرحله نیمه نهایی شد و مالزی با 6 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

تیم ایران در دیدارهای قبلی نیز برابر هنگ کنگ و ازبکستان به پیروزی قاطع دست یافته بود.

امروز و در دیگر دیدار گروه A تیم های هنگ کنگ و ازبکستان به تساوی 3 بر 3 دست یافتند.

با این اوصاف تیم ایران روز جمعه و در مرحله نیمه نهایی به مصاف تایلند که در رتبه دوم گروه B قرار گرفت می رود. مالزی نیز با ژاپن روبرو خواهد شد.

مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا با حضور هشت تیم در حال برگزاری است که مرحله نیمه نهایی آن جمعه و دیدارهای رده بندی و نهایی نیز شنبه انجام می پذیرد.

ژاپن، چین، تایلند و ویتنام چهار تیم گروه دوم این مسابقات را تشکیل می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها