جام جم ورزشی: سرمربی استقلال خوزستان مدعی است داوری‌ها در هفته ششم پر اشتباه خواهد بود و مقابل صبا علیه آنها خطاهای زیادی اعلام شد.
کد خبر: ۸۳۵۷۸۱
ویسی: اگر اسمم علی دایی بود ...

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی که نتوانست روند پیروزی‌های خانگی را مقابل صبای قم حفظ کند با ناراحتی به کنفرانس مطبوعاتی آمد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

مساوی عادلانه بود

بعد از تعطیلی لیگ طبیعی بود که فقط 3 امتیاز برای تیم‌ها اهمیت داشته باشد. تمام تلاشمان را کردیم، بازیکنان با تمام وجود بازی کردند و توانستیم گلزنی کنیم. ضربات ایستگاهی و ارسال‌ها فشار زیادی به تیم ما وارد کرد. در مجموع مساوی عادلانه بود اما می‌توانستیم برنده بازی باشیم که بی‌تجربگی بازیکنان مانع آن شد.

نظر دایی محترم است

ما وقتی نیمه اول یک بر صفر جلو افتادیم حفظ توپ کردیم اما در نیمه دوم روی ضد حملات برنامه داشتیم و به حریف فضا دادیم ولی یک موقعیت گل ندادیم و صبا هیچ فرصت گلی نداشت. باید در ضد حملات بهتر کار می‌کردیم. نظرات دایی برای من قابل احترام است و هیچ شکی ندارم که او نظرش را به نفع تیم خودش مثبت گفته است و من هم باید اینگونه صحبت کنم. چیزی که از دید مربیان است عنوان می‌شود و مهم نیست.

اسامی سرمربیان داوران را تحت تاثیر قرار ندهد

داوری مثل تیم‌ها که تعطیلی لیگ بود سرحال نیستند. مطمئنا داوری‌های این هفته مثل دو، سه بازی اول لیگ پر اشتباه خواهد بود. تمامی صحنه‌های مشکوک 60 به 40 را داور به نفع صبا سوت زد و اگر اسم من هم علی دایی بود شاید وضعیت چیز دیگری بود. خیلی مهم است داوران شهامت و شجاعت بیشتری داشته باشند. خیلی از صحنه‌ها به اشتباه علیه ما خطا اعلام شد. امیدوارم اسامی سرمربیان کنار خط داوران جوان را تحت تاثیر قرار ندهد.

تعویض‌ها را خودم انجام می‌دهم

خط دفاعی را 6 ماه است دست نزدیم. تعویض‌ها نظر سرمربی تیم است و او ترکیب تیمش را می‌داند. جانفزا هافبک آزاد بود و تعویض این بازیکن هم در پست او انجام شد.

50 درصد خطاها اشتباه اعلام شد

هر دو تیم روی ضربات ایستگاهی حساب کرده بودیم و خطاهای زیادی به دلیل عدم تمرکز بازیکنان انجام دادیم که البته خیلی از آنها خطا نبود. 50 درصد داور اشتباه سوت زد. خیلی شدیدتر از بعضی صحنه‌ها روی بازیکن ما اتفاق افتاد ولی داور خطا اعلام نکرد و حتی به بازیکن ما کارت داد. نمی‌خواهم با داوری نتیجه بازی را توجیح کنم اما قضاوت داور اینگونه بود.

4 بازی موقعیت گل ندادیم

تمام ضربات ایستگاهی را دفع کردیم و گلی هم که دریافت کردیم در میانه راه به مدافعان برخورد کرد. از دروازه‌بان و مدافعانمان رضایت داریم چون عالی کار کردند و عملکرد خوبی داشتند. چهار بازی اینطور بودیم و یک موقعیت گل به حریفان ندادیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها