رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل خبر داد؛

استقبال کی‌روش از بازی با آلمان

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید گفت‌و‌گویی را با رییس فدراسیون فوتبال آلمان انجام داده و او از انجام دیدار دوستانه میان دو کشور استقبال کرده‌، اما زمان این بازی هنوز مشخص نشده است.
کد خبر: ۸۳۴۷۰۸
استقبال کی‌روش از بازی با آلمان

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در حاشیه نشست هم اندیشی داوران با مسئولان فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره سفر به هلند و فعالیت‌هایی که انجام داد، گفت: در این سفر به دنبال افزایش فعالیت‌های دو جانبه با کشورهای آلمان و هلند بودیم تا بتوانیم برنامه‌های مشترک و بازی‌های دوستانه و کمپ‌های اردویی در این کشورها برگزار کنیم. در مورد ردوبدل شدن مباحث آموزشی در آلمان گفت‌و‌گو کردیم و آز آنها درخواست کردیم که در نشست سالانه مربیان 9 تا 10 نفر از مربیان درجه یک آلمانی در این نشست‌ها حاضر شوند.

وی ا‌فزود: صحبت‌هایی درباره انجام دیدار دوستانه با تیم‌های ملی آلمان انجام شد و آنها اظهار امیدواری کردند که این دیدار برگزار شود، اما زمانش هنوز مشخص نشده است. تمایل ما بر این بود که آنها به ایران بیایند، اما رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل آلمان می‌گوید این بار نوبت ایران است که برای بازی دوستانه به آلمان برود. کا‌ر‌لوس کی‌روش هم علاقه زیادی برای برگزاری این بازی دارد. او معتقد است که با توجه به این که تیم ‌ملی جوان شده نیاز به انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های خوب دارد. همچنین احتمال دارد قبل از دیدار با عمان اردویی را در امارات برگزار کنیم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره انتخاب اعضای مجمع سازمان لیگ، گفت: در کل باید 12 نفر از میان مدیران و باشگاه‌های دسته یک و لیگ برتر انتخاب می‌شدند که این کار هم امروز (شنبه) انجام شد.

وی در پایان درباره انتخاب نشدن سرمربی تیم ‌ملی فوتسال، اظها‌ر کرد: خسوس کاندلاس برای آخرین بار پاسخ منفی داد و به همین دلیل حدود یک هفته‌ زمان داریم تا سرمربی فوتسال را معرفی کنیم. هر چند این اتفاق با تاخیر مواجه شده اما انتخاب ما یک مربی ایرانی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها