جام جم ورزشی: برانکو عصبانی است، خیلی عصبانی. آنقدر که می گوید از جمعیت 16 میلیونی تهران، 10 میلیون نفر دلال هستند!
کد خبر: ۸۱۶۵۸۳
کدام دلال می خواست انصاری فرد و لک را به پرسپولیس بیاورد؟

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین ؛ در روزهای اخیر دلالان زیادی از سر و کول پرسپولیس و برانکو بالا رفته اند. بازیکنان زیادی مد نظر این دلال ها بوده است اما برانکو از سر لجبازی با این دلالان هم که شده این بازیکنان را نمی خواهد حتی اگر ستاره گران قیمتی مثل سیدجلال حسینی باشد. او در گفت و گویی که با گل انجام داده می گوید نه کریم انصاری فرد را می خواهد نه حامد لک را. او به سید جلال حسینی هم نیازی ندارد.

حالا کدام دلال می خواست این بازیکنان را به برانکو واگذار کند؟ کریم انصاری فرد هم اکنون بی تیم است و یک فصل بسیار بد را پشت سر گذاشت و امیدوار بود دوباره بتواند در پرسپولیس بازی کند اما برانکو او را نمی خواهد.

بازیکن دیگری که دلال ها قصد دارند پرسپولیس به هر شکل ممکن وی را جذب کند حامد لک است. این دروازه بان فصل گذشته تراکتورسازی حتی بارها از مقابل باشگاه پرسپولیس رد شد و در گفت و گوهای مختلف خود نیز اظهار داشت که می خواهد برای سرخ ها به میدان برود اما سرمربی کروات سرخ ها آب پاکی را روی دست این بازیکن هم ریخت.

بازیکن سوم سید جلال حسینی بود که برانکو او را هم نخواست.

شاید از نظر هواداران برانکو مهره های ارزشمندی را از دست می دهد اما فکر کردن به این موضوع که برانکو هم اکنون سردمدار مبارزه با دلالال در فوتبال ایران است این کار او را توجیه می کند. برانکو ستاره هایی مانند حسینی را فقط به دلیل حضور دلالان در اطراف باشگاه رد می کند که این تحسین برانگیز است. تصور کنید همین دلالان در تلاش برای فرستادن این بازیکنان به تیم های دیگر بودند. واضح است که چه اتفاقی می افتاد...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها