جام جم ورزشی: شش سال از پیوستن کریستیانو رونالدو به رئال مادرید می گذرد.
کد خبر: ۸۱۵۱۱۰
15 لحظه تاریخی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، رونالدو در این شش فصل سه توپ طلا به دست آورد، سه بار کفش طلای فوتبال اروپا را برد، یک بار لالیگا را فتح کرد، دو قهرمانی در کوپا دل ری را جشن گرفت و یک بار نیز بر جام قهرمانی اروپا بوسه زد. در ادامه تاریخی ترین لحظات کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید را در ادامه می بینید:

1- لحظه معارفه به هواداران رئال مادرید. 80 هزار نفر برای حضور در مراسم کریستیانو رونالدو به سانتیاگو برنابئو آمده بودند:

2- او برای نخستین بار مقابل تیم شامروک در یک دیدار تدارکاتی به میدان می رود. تیم حریف مقابل او بی رحمانه بود و خطاهای متعددی روی رونالدو انجام شد.

3- نخستین بازی رونالدو برای رئال مادرید در لالیگا. تیم حریف دپورتیو لاکرونا بود که سه بر دو از رئال شکست خورد. رونالدو درهمان نخستین بازی لالیگایی نخستین گل لالیگایی خود را هم از روی نقطه پنالتی می زند:

4- کریس رونالدو در نخستین فصل حضور خود در رئال مادرید بسیار می درخشد هر چند رئال هیچ جامی کسب نمی کند:

5- رونالدو شاگرد خوزه مورینیو می شود. بعدها این دو به مخالفان یکدیگر تبدیل می شوند، یعنی وقتی مورینیو از رئال رفت:

6- رئال مادرید موفق می شود در فینال کوپا دل ری بارسلونا راشکست دهد و قهرمان شود. این نخستین قهرمانی رونالدو با رئال مادرید بود.

7- در نوامبر سال 2011 کریس صدمین گل خود در صدو پنجمین بازی خود برای رئال مادرید را انجام داد. این گل او از روی نقطه پنالتی و مقابل لیون به ثمر رسید.

8-در سال 2012 رونالدو برای نخستین بار موفق شد با رئال مادرید قهرمان لالیگا شود.

10- هت تریک مقابل ایرلند باعث شد تا رونالدو با سبقت از اوزه بیو گلزن ترین بازیکن تاریخ ملی فوتبال کشورش شود.

11- سال 2013 و کسب دومین توپ طلای فوتبال دنیا.

12- کریستیانو رونالدو در فصل 2014-2013 رکورد گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا را شکست. او در آن فصل 17 گل زد.

13- رونالدو در فصل اخیر دویستمین گل خود را در صد وهفتاد و هشتمین بازی خود به ثمر رساند. این گل او مقابل سلتاویگو به ثمر رسید.

14- سال 2014 و کسب دومین توپ طلای پیاپی. او برای به دست آوردن این موفقیت عظیم باز هم نزدیک ترین رقیب خود یعنی لیونل مسی را شکست داد.

14 - او در فصل اخیر به یک موفقیت دیگر دست یافت. رونالدو در زمینه گلزنی در باشگاه رئال مادرید از آلفردو دی استفانوی افسانه ای سبقت گرفت و به دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه تبدیل شد. حالا او فقط رائول را پیش روی خود می بیند.

15- اگر چه او فصل اخیر را بدون هیچ جامی به پایان برد اما حداقل این است که کفش طلای فوتبال اروپا را برد. او تنها بازیکنی در فوتبال دنیاست که برای چهارمین مرتبه کفش طلای فوتبال اروپا را می برد.

منبع: سایت گل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها