جام جم ورزشی: تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در نخستین گام رقابت های جهانی بسکتبال مقابل قهرمان چندین دوره این رقابت ها یعنی آمریکا قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۱۱۵۹۱
آمریکا، نخستین حریف بسکتبالیست های جوان در رقابت های جهانی

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین، فردا کار بسکتبالیست های جوان ایرانی در رقابت های جهانی آغاز می شود و آنها در نخستین گام به مصاف تیم ملی قدرتمند آمریکا خواهند رفت. در این رقابت ها که به میزبانی یونان برگزار می شود تیم ملی بسکتبال جوانان ایران با آمریکا، مصر و کرواسی همگروه است.

این دوره از مسابقات که با تغییراتی در نحوه رقابت همراه است به میزبانی شهر هراکلین برگزار می‌شود و 16 تیم برتر جهان که از پنج قاره به این دوره از بازی‌ها رسیده‌اند به مصاف هم خواهند رفت. فرزاد کوهیان سرمربی تیم ملی جوانان که کارش را از ابتدای سال جاری با این تیم آغاز کرد بعد از اردوهای آماده‌سازی ملی‌پوشان مهیار مهر، نوید رضایی فر، عبدالصمد سرودی، علی الله‌وردی، محمد یوسف‌وند، محمدرضا رضایی، امیرحسین آذری، علی نصیری رینه، مهدی جعفری، سالار منجی، درو درغوکاسیان و مبین شیخی را به عنوان دوازده بازیکنش در جام جهانی انتخاب کرد و راهی یونان شد. حالا ایران که برای سومین بار در رده جوانان به جام جهانی صعود کرده باید از فردا رقابت سختش را با حریفان آغاز کند و خودش را در جام جهانی نشان دهد.

بسکتبالیست‌های جوان حالا به عنوان نایب قهرمان آسیا راهی جام جهانی شده‌اند و چهارمین نماینده جوانان این رشته در این رقابت‌ها هستند. آنها همانند دوره‌های قبلی باید با آمریکا و کرواسی بازی کنند و یک حریف آفریقایی به نام مصر هم دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها