جام جم ورزشی: مهدی رحمتی خبر پیوستن خود به پرسپولیس را تکذیب کرد.
کد خبر: ۷۹۸۵۳۸
مهدی رحمتی پیوستن به پرسپولیس را تکذیب کرد

به گزارش جام جم ورزشی ، در هفته های اخیر شایعه پیوستن مهدی رحمتی به پرسپولیس قوت گرفت. شایع شد که حسین هدایتی توافق نهایی را با مهدی رحمتی سنگربان اسبق استقلال و کنونی پیکان انجام داده و این بازیکن از فصل آینده برای سرخ ها به میدان می رود. روز گذشته محمدحسین نژاد فلاح مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی اظهار داشت که رحمتی را دوست دارد اما با وجود گلری به نام سوشا مکانی نیازی به مهدی رحمتی ندارد. این اظهار نظر کافی بود تا بالاخره رحمتی نسبت به این شایعات واکنش نشان دهد. وی در گفت و گو با فارس اظهار داشته که اگر می خواست پرسپولیسی شود این کار را چند سال پیش انجام می داد. وی همچنین گفت: من تاکنون برخوردی با آقای نژادفلاح نداشتم و اسم او را فقط در رسانه‌ها شنیدم، برای او آرزوی موفقیت می‌کنم، اما سوالی دارم؛ مگر من گفته‌ام می‌خواهم به پرسپولیس بروم که او چنین حرفی زده است؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
۰
۰
متاسفم برای شایعه سازانی كه در فصل نقل و انتقالات هر خبر مسخره ای رو انتشار میدن تا دید افراد رو نسبت به بازیكنانی مثل مهدی رحمتی خراب كنند..........
جای سید تو قلب ما اس اسی هاست؛؛؛ انشاالله این فصل با جدایی « ... قلعه مرغی» سید و بازیكنانی مثل نكونام ، تیموریان، جباری و ............. به خونه بر می گردند.

نیازمندی ها