جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: از دید من با توجه نزدیکی تیم‌ها در جدول در گروه مرگ قرار داریم.
کد خبر: ۷۹۰۲۱۶
منصوریان: در گروه مرگ هستیم

علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار ماقبل پاختاکور ازبکستان ضمن خوش‌آمدگویی به این تیم عنوان کرد:‌در ابتدای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روند سینوسی داشتیم با توجه به اینکه اولین تجربه آسیایی خود را پشت‌سر می‌گذاریم و کسب تجربه می‌کنیم کارمان بسیار سخت بود. اعتقاد دارم با توجه به نزدیکی حریفان‌مان گروه ما گروه مرگ است و تمام تیم‌ها شانس صعود دارند.

وی افزود: که بازی فردا بسیار حساس و سخت است نیاز به کسب هر 3 امتیاز مسابقه داریم در صورت کسب پیروزی صعودمان قطعی می‌شود و دربازی بعدی می‌توانیم به خاطر فشردگی مسابقات‌مان تنفسی را برای ریکاوری تیم در نظر بگیریم. هر 3 روز و 4 ساعت یا 4 روز و 4 ساعت بازی می‌کنیم و شرایط‌مان شبیه تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس شده است. امیدوارم با یک بازی قوی بتوانیم هر 3 امتیاز را کسب کنیم حریف‌مان تیمی قدرت‌مند و با دیسیپلینی است.

سرمربی نفت تهران در ارتباط با دیدار فردا یادآور شد: جدا از اینکه فردا با چه تیمی بازی داریم باید بگویم تمامی تیم‌‌های حاضر در گروه‌مان قدرتمند هستند آنها از لحاظ سنی با تجربه‌تر از سایر تیم‌های گروه هستند و اعتقاد دارم از دو حریف عربی ما قدرت بیشتری دارند پاختاکور نمای از فوتبال ازبکستان را دارد در گروهی که خیلی‌ها فکر نمی‌کردند نفت تهران جوان بتواند موفق شود توانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم و با پیروزی‌هایی که مقابل الشباب به دست آوردیم به شرایط خوبی رسیدم روند حرکتی ما با شیب صعودی مناسبی بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که نفت تهران به نظر خسته می‌رسد و این مسئله در بازی مقابل ذوب‌آهن این تیم را دچار مشکل کرد و آیا ممکن است فردا هم از این بابت آسیب ببیند، اظهار داشت: یک بعد باخت ما مقابل نفت تهران مسائل فیزیکی بود و نباید ادبیات‌مان به شکلی باشد که عملکرد خوب ذوب‌آهن را لوث کنیم. اینکه ما در نیمه دوم به بازی برگشتیم اتفاق خوبی بود و این پیامد را داشت که هر زمان اراده کنیم به گل می‌رسیم.

منصوریان افزود: با توجه به فشردگی بازی‌ها در یک مقطع دچار افت می‌شدیم که این اتفاق مقابل ذوب‌آهن افتاد البته بازهم باید به بازی خوب ذوب‌آهن اشاره کنیم و در آینده هم ایراد‌های‌مان را رفع کنیم و ریکاوری مناسبی انجام دهیم سال اولی است که در آسیا شرکت می‌کنیم و در یک مقطع با افت روبه‌رو شدیم و در بدترین زمان از لحاظ آمادگی به اصفهان رفتیم. البته باز هم می‌گویم این ادله نباید پیروزی ذوب‌آهن را لوث کند در کل فردی هستند که از آزمایش‌های بزرگ لذت می‌برم و این شرایط هم برای ما آزمایش جدیدی بود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها