جام جم ورزشی: خوزه مورینیو دوباره با اظهارات اخیرش خبرساز شد.
کد خبر: ۷۸۰۵۱۵
حسادت به مورینیو /کاریکاتور

به گزارش جام جم ورزشی ، در روز های گذشنه کارشناسانی چون جیمی کاراگر و گریم سونس از بازی چلسی انتقاد کردند و اکنون مربی پرتغالی چلسی یعنی خوزه مورینیو پاسخ صحبت های این دو کارشناس که هر دو بازیکنان سابق لیورپول بودند را داد و گفت: دنیا کمی عجیب و ناشناخته است. شاید به خاطر رژیم ها و محصولات غذایی که مردم می خورند، حافظه ها کوتاه مدت شده است. اینکه جیمی کرگر و سونس صحبت می کنند، به خاطر این است که آن ها خود مشکل دارند.
سرمربی پرتغالی چلسی ادامه داد: جیمی چندسالی است که بازی را ترک کرده است و در این مدت، اتفاقاتی که در زمین می افتد را فراموش کرده است. آقای سونس نیز سال هایی را که در بنفیکا گذرانده اند را فراموش کرده اند. اما من در بنفیکا مربی بودم و به خوبی همه چیز را در مورد او می دانم. من در مورد او چیزهای زیای شنیده ام. نه تنها در عرصه فوتبالی، بلکه در عرصه زندگی شخصی. بنابراین ترجیح می دهم تنها بخندم و بگویم که حسادت بزرگترین مشکل اوست. در واقع حسودی کار انسان های کوچک است.

هر چند مورینیو این دو منتقد و اظهاراتشان را بی اهمیت می داند اما انکار نشدنی نیست که این دو واقعا در روزهای اخیر مورینیو را با انتقادهایشان کلافه کرده اند. مورینیو و منتقدانش اینگونه سوژه کاریکاتور شده اند:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها