جام جم ورزشی: دیدیه دروگبا بالاتر از تمام ستاره های تاریخ مربی گری خوزه مورینیو قرار دارد؟ پاسخ یک نظرسنجی به این سوال کاملا مثبت است.
کد خبر: ۷۷۱۹۵۷
دروگبا ، برترین مهاجم تاریخ مربی گری مورینیو

به گزارش جام جم ورزشی ، بخش انگلیسی سایت گل اقدام به یک نظرسنجی در رابطه با انتخاب برترین مهاجم تاریخ مربی گری خوزه مورینیو نمود. به راستی بزرگ ترین مهاجمی که زیر نظر آقای خاص فوتبال کار کرده و برای او یک مهاجم تمام عیار بوده کیست؟ در نظر سنجی سایت گل چهار مهاجم دیگر هم قرار داشتند، مهاجمانی به نام های کریستیانو رونالدو، دیه گو میلیتو، دیه گو کاستا و زلاتان ابراهیموویچ. اینها ستاره هایی هستند که به ترتیب در باشگاه های رئال مادرید، اینترمیلان، چلسی و باز هم اینترمیلان زیر نظر مورینیو به عنوان مهاجم بازی کرده اند و هر کدام کاندیدای برترین مهاجم تاریخ مربی گری مورینیو بودند.

بر اساس رای گیری بخش انگلیسی سایت گل دیدیه دروگبا با کسب 42 درصد آرا به عنوان برترین مهاجمی انتخاب شده است که تا به حال زیر نظر مورینیو کار کرده است.

کریستیانو رونالدو نیز با کسب 26 درصد آرا در مکان دوم قرار گرفت. دیه گو میلیتو با 19 درصد سوم شد و زلاتان ابراهیموویچ و دیه گو کاستا نیز به ترتیب با 9 و پنج درصد در مکان های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها