جام جم ورزشی: اظهارات لیونل مسی پس از پایان مراسم توپ طلا مبنی بر اینکه شاید در تیم دیگری به غیر از بارسلونا بازی کند بار دیگر احتمالات جدایی او از جمع کاتالان ها را بر سر زبان ها انداخت.
کد خبر: ۷۶۰۲۸۰
آدیداس جدایی مسی از بارسلونا را رقم می زند؟

به گزارش جام جم ورزشی ، قیمت بالای مسی باعث شده است احتمال جدایی او از باسلونا اندک باشد اما هنوز هم وی را می توان بزرگ ترین اتفاق نقل و انتقالات سال 2015 معرفی کرد به خصوص اینکه کمپانی عظیم آدیداس که یکی از اسپانسرهای مسی است جدایی او را ساپورت می کند. در واقع "آدیداس" به دلیل اهداف تجاری اش به انتقال لیونل مسی به لیگ برتر انگلیس کمک می کند. هر چند مسی با آدیداس قرارداد دارد اما در بارسلونایی بازی می کند که با رقیب آدیداس یعنی نایک قرارداد همکاری بسته است. همین موضوع باعث شد تا آدیداس مسی را ترغیب به جدایی از بارسلونا کند و حتی بخشی از رقم قرارداد وی را تقبل نماید.
آدیداس، اسپانسر لباس چلسی است و از سال آینده نیز پیراهن های منچستریونایتد را با آرم این کمپانی مشاهده خواهیم کرد. پس از علنی شدن اختلاف بین لوئیس انریکه و مسی، رسانه های انگلستان مدعی شده اند که تابستان پیش رو، می تواند تابستانی کلیدی برای مسی و بارسلونا باشد و احتمال جدایی نابغه آرژانتینی از بارسلونا را بالا می دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها