جام جم ورزشی: آرسنال با درخشش مهاجم شیلیایی خود با وجود 10 نفره بودن در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس بر حریف خود غلبه کرد.
کد خبر: ۷۵۲۸۵۱
پیروزی 10 نفره با کمک سوپر آلکسیس+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، شاگردان آرسن ونگر در حالی که از دقیقه 53 در پی اخراج اولیویر ژیرو، 10 نفره شده بودند، موفق شدند در پایان 2-1 حریف خود را شکست دهند. در ابتدای بازی، این آرسنال بود که بازی را بهتر شروع کرده بود و در دقیقه 9 به یک ضربه ی پنالتی رسید که توسط الکسیس سانچز از دست رفت. آرسنال حملات خود را ادامه داد تا اینکه در دقیقه 37، روی سانتر گیبس، سانچز موفق شد اشتباه اول بازی خود را جبران کرده و گل اول بازی را به ثمر برساند. شاگردان ونگر حملات خود را ادامه دادند ولی تا پایان نیمه ی اول، نتوانستند کار خاصی انجام دهند و بازی در نیمه ی اول با همان نتیجه 1-0 به پایان رسید.

نیمه ی دوم با اخراج ژیرو شروع شد. مهاجم فرانسوی پس از درگیری با انوها، با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد و از زمین اخراج شد. با این حال از حملات آرسنال کاسته نشد و شاگردان ونگر موفق شدند در دقیقه 63 روی حرکت عالی سانچز و پاس خوب او به روسیچکی، به گل دوم برسند. آرسنالی ها که به حاشیه امنیت خوبی دست پیدا کرده بودند، از شدت حملات خود کاستند و کوئین پارک رنجرز هجومی تر کار کرد و در دقیقه 79، چارلی آوستین موفق شد یکی از گل‌ها را از روی نقطه پنالتی جبران کند. با این حال، تلاش شاگردان ردنپ در ده دقیقه پایانی ثمره ای نداشت و بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها